Het merk Carpetright is sterk in ontwikkeling. De keuze voor een omnichannel-strategie betekende dat de verouderde ICT-infrastructuur van het hoofdkantoor en de 116 winkels op de schop moest.

Naast een visuele upgrade van de 116 winkels nam Carpetright ook nieuwe kassasystemen, werkstations en een online verkoopassistent voor guided selling in gebruik. Hiervoor moesten alle winkels worden voorzien van een nieuwe ICT-infrastructuur, inclusief bekabeling, aansluiting ISRA-punt, montage, patchkasten, accesspoints en switches.

Detron ging de uitdaging aan en beloofde de klant binnen drie maanden het complete ICT-project uit te voeren. Uiteraard met zo min mogelijk overlast voor de klanten, zoals dat gebruikelijk is in de retail. De verkoop mag nooit stilstaan immers.

In deze case study lees je hoe Detron het project heeft aangepakt en welke extra voordelen het kon bieden aan Carpetright.

Download de klantcase van Carpetright

Vul onderstaande velden in en je ontvangt de klantcase binnen enkele minuten in jouw mailbox: