Klant cases

Nieuwe ICT-infrastructuur als dienst

Een zeer stabiel productie platform en een uiterst betrouwbaar netwerk

Meer weten? Praat eens verder met Harry

Harry Wezeman, accountmanager
088 44 60 000
LinkedIn

ProMessa in Deventer is de centrale slagerij van verschillende supermarktketens en bevoorraadt zo’n 1.000 supermarkten. Voor haar ICT en 24/7 support vertrouwt ProMessa op Detron.

ProMessa, onderdeel van Coop Productiebedrijven BV, onderscheidt zich door een combinatie van een ambachtelijke slagerij en een sterk geautomatiseerd logistiek systeem. Hierdoor het dagvers een breed, soms klantspecifiek assortiment leveren met een maximale logistieke performance.

Om dit te kunnen realiseren, was uitbreiding van de capaciteit, een hoge mate van productieautomatisering en uitwijkcentrum noodzakelijk. Op advies van Detron koos ProMessa ervoor de on-premises ICT-infrastructuur als dienst af te nemen, inclusief uitwijkplatform en virtuele werkplekken op basis van Citrix-technologie.

In deze case study lees je hoe ProMessa dankzij Detron op flexibele wijze kan opereren en verzekerd is van een stabiel productieplatform en betrouwbaar netwerk.

Download onze klantcase over ProMessa


 

Detron helpt je verder met de volgende oplossingen: