Klant cases

Nieuwe ICT-infrastructuur als dienst

Een zeer stabiel productieplatform en een uiterst betrouwbaar netwerk door een flexibele en 24/7 beschikbare ICT-omgeving voor de productie.

Meer weten? Praat eens verder met Harry

Harry Wezeman, accountmanager
T: 088 44 60 000
LinkedIn

ProMessa in Deventer is de centrale slagerij van verschillende supermarktketens en bevoorraadt zo’n 1.000 supermarkten. Voor haar ICT en 24/7 support koos ProMessa voor Detron.

ProMessa, onderdeel van Coop Productiebedrijven BV, onderscheidt zich door een combinatie van een ambachtelijke slagerij en een sterk geautomatiseerd logistiek systeem. Hun uitdaging is dagvers een breed, soms klantspecifiek assortiment te leveren met een maximale logistieke performance.

Om dit te kunnen realiseren, was uitbreiding van de capaciteit, een hoge mate van productieautomatisering en een uitwijkcentrum noodzakelijk. Op advies van Detron koos ProMessa om de on-premises ICT-infrastructuur als dienst af te nemen, inclusief uitwijkplatform en virtuele werkplekken op basis van Citrix-technologie.

In deze case study lees je hoe ProMessa dankzij Detron op flexibele wijze kan opereren en verzekerd is van een stabiel productieplatform en betrouwbaar netwerk.

Download onze klantcase over ProMessa