Klant cases

Veilig werken met tablets in de lucht en op de luchthaven

Op de tablets van Transavia-medewerkers staat essentiële informatie over de vlucht en de passagiers. Door een hechte samenwerking zorgden Transavia, T-Mobile en Detron ervoor dat de tablets snel, veilig en makkelijk te gebruiken zijn. Transavia heeft er geen omkijken meer naar – maar wel altijd alle controle in eigen handen.

Meer weten? Praat verder met Robbert

Robbert van Hagen, Director Business Development
T: +31 (6) 20445565
M: Robbert.van.Hagen@detron.nl

 

LinkedIn

Altijd beschikbare en up-to-date tablets om de vlucht van begin tot eind uit te voeren

Bij budgetluchtvaartmaatschappij Transavia is het gebruik van tablets totaal ingeburgerd. De piloten maken hun vluchtplannen op de tablets, het cabinepersoneel houdt ermee onder meer de voedselwensen van passagiers bij en het grondpersoneel gebruikt ze voor het onderhoud van de toestellen. Het is essentieel dat Transavia de controle over de tablets stevig in handen heeft. De informatie mag niet in verkeerde handen vallen. Natuurlijk is er altijd een papieren back-up beschikbaar, maar om dure vertragingen te voorkomen, wil Transavia altijd beschikking hebben over goed beveiligde tablets met een razendsnelle mobiele verbinding.

Een overstap naar een ander merk was voor de luchtvaartmaatschappij aanleiding om ook de dienstverlening opnieuw in te richten. Voor deze opdracht bundelden Detron als Telecom-systeemintegrator samen met telecomprovider T-Mobile hun krachten. Detron verzorgt mobile device management, logistiek en gebruikersondersteuning. T-Mobile is de huisleverancier van mobiele telefonie voor Transavia.

In deze case study lees je hoe Detron samen met Transavia en T-mobile het project heeft aangepakt en hoe Transavia geen omkijken naar – maar wel altijd alle controle in handen heeft. Precies wat een luchtvaartmaatschappij wil die vertrouwt op het gemak van tablets in de lucht en op de luchthaven.

Download de klantcase van Transavia

Vul het formulier in en ontvang de klantcase van Transavia in je mail:



Meer weten?

Wil je meer weten over de klantcase of over wat Detron voor jouw organisatie kan betekenen? Neem dan contact op met Robbert van Hagen, Director Business Development via 06 20 44 55 65 of mail naar Robbert.van.Hagen@detron.nl.