Een sterke samenwerking zorgt voor krachtige ICT-oplossingen

Wat je wilt weten over de nieuwe servicemanagement-portal

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze nieuwe servicemanagement-portal. Staat je vraag er niet bij, neem dan contact op met onze servicedesk of je servicemanager.

Wat wijzigt er allemaal voor mij?

  • Nieuwe url: De vertrouwde route vanaf www.detron.nl via ‘Support’ naar de Service Portal blijft bestaan. Je kunt vanaf 16 juli ook de volgende directe link gebruiken: https://serviceportal.detron.nl
  • Inloggen met je e-mailadres: Je eigen e-mailadres is tevens je inlognaam.
  • Nieuw wachtwoord: Op maandag 16 juli ontvang je vanaf 10.00 uur je wachtwoord per e-mail.
  • Layout e-mails: De e-mails die je ontvangt, hebben een nieuwe look & feel. Tevens vind je belangrijke informatie op andere plekken in de opmaak terug. Hieronder een voorbeeld van wat er veranderd is. (voorbeeld oud en nieuw PDF)
  • Layout facturen Ook de facturen hebben een nieuwe layout gekregen. Hieronder een voorbeeld van wat er veranderd is. (voorbeeld oud en nieuw PDF)

Hoe lang kan ik de oude portal nog gebruiken?

Reeds gedane meldingen blijven via de oude portal bereikbaar. Door het afronden van tickets neemt het aantal meldingen op de oude portal vanzelf af. Meldingen vanaf 16 juli ontvang je direct via de nieuwe portal.

Het is nog niet exact bekend wanneer de oude portal offline gaat. Zodra deze datum bekend is, ontvang je hierover een e-mail.

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Neem, om je wachtwoord te wijzigen, contact op met onze servicedesk via 088 44 60 204

Hoe kan ik toegang tot de nieuwe portal aanvragen?

Neem hiervoor contact op met onze servicedesk of je servicemanager.

Hoe kan ik toegang tot de nieuwe portal intrekken?

Neem hiervoor contact op met onze servicedesk of je servicemanager.

Kan ik een overzicht krijgen van alle collega’s die in kunnen loggen?

  • Ja dat kan, neem hiervoor contact op met je servicemanager.