AI brengt een revolutie teweeg in klantervaring

Bedrijven adopteren AI om de klantervaring te transformeren

Download whitepaper

Het MKB rapporteert overtuigende successtatistieken met AI-gebaseerde digitale customer experience strategieën.

Artificial Intelligence (AI) helpt bedrijven van ieder formaat om de klantervaring te verbeteren. Echter zorgen AI-powered chatbots en agent-assist technologieën, gebundeld met contact center platforms er voor dat klein en middelgrote onderneming kunnen concurreren met grotere bedrijven. 

Vandaag de dag maakt slechts 39.4% van het MKB (50-1,000 werknemers) gebruik van of zijn van plan om gebruik te maken van AI, aldus Nemertes’ 2018-19 Digital Customer Experience 697 organisaties.

Naar verwachting zullen AI​ adoptiepercentages​ snel stijgen nu AI-enabled chatbots en agent-assist apps steeds eenvoudiger te trainen en in te zetten zijn, dankzij de ontwikkelingen en inspanningen geleverd door  AI platform providers en contact center vendoren.

Dit rapport bevat het volgende:

  • Deployment plans for AI, by size of company
  • Drivers for SMBs to adopt AI
  • Real-world success from companies already using AI
  • Best practices for successfully implementing AI

Vul het formulier in om downloaden te starten