Christiaan Brinkhoff uitgeroepen tot Microsoft Most Valuable Professional

Microsoft heeft nu ook Christiaan Brinkhoff op persoonlijke titel uitgeroepen tot Most Valuable Professional (MVP) voor het komende jaar. Christiaan – in het dagelijks leven workspace consultant bij Detron – is benoemd tot Microsoft MVP Azure Cloud.

Meer weten? Praat verder met Christiaan

Senior Workspace Consultant bij Detron

Zijn proactieve houding in de Microsoft Azure-community’s, zijn passie en zijn bereidheid om feedback te geven en kennis te delen met gebruikers, klanten en Microsoft worden zeer gewaardeerd. Christiaan is de tweede Detronner die op persoonlijke titel is uitgeroepen tot Microsoft MVP. Eerder dit jaar viel de eer al te beurt aan Erwin Bierens die benoemd werd tot Microsoft MVP Skype for Business en Teams.

Erkenning van kwaliteit en kennis

Technische community’s spelen een cruciale rol bij de vooruitgang en adoptie van Microsoft-technologie. Ook Detron stimuleert graag haar professionals zich te blijven ontwikkelen. Door trainingen, tech-sessies, kennissessies en bootcamps.

Al meer dan 20 jaar reikt Microsoft jaarlijks de MVP Awards uit. Deze Awards vormen een belangrijke erkenning van de kwaliteit en kennis van mensen, die aantoonbaar leider zijn binnen de Microsoft-community. Slecht 4.000 experts, verdeeld over 90 landen en over verschillende Microsoft-technologieën, worden benoemd tot MVP.

Voorop in kennisontwikkeling

Met twee Microsoft MVP-ers in het Detron team, hebben wij onze klanten ook echt iets te bieden. Zowel Christiaan als Erwin als Detron lopen voorop in kennisontwikkeling van het Microsoft-productportfolio. Hiernaast is Christiaan ook actief binnen de Citrix community als Citrix Technology Advocate en VMware expert. Heb je vragen over Microsoft Azure Cloud neem dan contact op met Christiaan of bezoek zijn website, www.christiaanbrinkhoff.com. Hierop vind je naast vele interessante artikelen ook door hem gegeven webinars.

Voor vragen over Skype for Business is Erwin Bierens de aangewezen persoon. Meer informatie over het Most Valuable Professional programma van Microsoft, vind je hier.

Waarmee kunnen we je helpen?

Actuele ICT vragen van bedrijven en organisaties hebben we geclusterd in thema’s. Wat zoek je? Voor welke uitdaging sta jij? Vind je antwoord bij de thema’s.

Bekijk onze themas