Organisaties, groot of klein, komen er allemaal achter hoe chatbots kunnen helpen geld te besparen, nieuwe kansen voor omzet te realiseren en beter contact te maken met klanten. Ontdek hier de 5 redenen waarom jouw organisatie chatbots nodig heeft!

Waarom chatbots?

Chatbots zijn duidelijk de nieuwe, essentiële tool voor contact centers. Onderzoek toont aan dat de meeste klanten de voorkeur geven aan een chatbot boven een persoon bij hun interacties met een organisatie. En al binnen het eerste jaar na implementatie kan een chatbot financiële voordelen en een verhoging in omzet realiseren.

In dit e-book van Mitel zal je ontdekken waarom chatbots in opkomst zijn en hoe je een chatbot in jouw organisatie kunt invoeren.

Onderwerpen

  • Wereldwijde 24/7 dekking.
  • Geavanceerde technologie benutten zonder veel tijd en inspanning.
  • Tegemoetkomen aan de communicatiewensen van klanten.
  • De klantervaring continu verbeteren.
  • Jouw merk versterken.

Download het Mitel whitepaper ‘5 redenen waarom jouw organisatie chatbots nodig heeft’

Vul onderstaande velden in en je ontvangt het whitepaper binnen enkele minuten in jouw mailbox: