Destination Tomorrow: flexibel (samen)werken zoals jij het wilt

De komende Destination Tomorrow op 26 september a.s. staat in het teken van flexibel (samen)werken waar en wanneer je maar wilt.

Hoe relaxed klinkt dit: een offerte maken vanuit je hangmat op een zonnig eiland. Een rapport opstellen aan de Spaanse costa. Of je webshop updaten op grote hoogte in de Alpen. Het is allemaal mogelijk als je over de juiste IT- en telecomoplossingen beschikt. Met Office 365 bijvoorbeeld, kun je veilig, makkelijk en slim samenwerken, communiceren en plannen. Ontdek wat er mogelijk is tijdens Destination Tomorrow!

Meld je vandaag nog aan voor Destination Tomorrow

woensdag 26 september
Detron HQ, Traverse 1, Veenendaal
Tijd

12.00 - 17.00 uur (inclusief inlooplunch)
gratis toegankelijk, mits vooraf aangemeld (het aantal plaatsen is beperkt)

We zijn digital nomads geworden!
Alles en iedereen is tegenwoordig verbonden, mede dankzij het Internet of Things. We bepalen zelf op welke manier we willen communiceren, (samen)werken en leven. We zijn digital nomads geworden. De technologie die we hierbij gebruiken, maakt een steeds belangrijker onderdeel uit van ons leven en maakt samenwerken steeds makkelijker. Maar hoe zorg je ervoor dat alles qua technologie, privacy en bescherming van gegevens optimaal geregeld is?

Detron Office 365 adoptieprogramma
Tijdens Destination Tomorrow laten experts je zien wat er mogelijk is en wat ervoor nodig om flexibel (samen) te werken. Eén van de oplossingen die we bespreken, is Office 365. Hiermee krijg je tal van mogelijkheden om veilig, makkelijk en slim samen te werken, te communiceren en te plannen.

Omdat we graag willen dat jouw organisatie productiever wordt en het maximale uit Office 365 haalt, maak je kennis met het Detron Office 365 adoptieprogramma.

Ja, ik kom naar Destination Tomorrow op 26 september!

Impressie Detron Destination Tomorrow seminar, thema Unified Communications & Collaboration, oktober 2017

Quotes van voorgaande bezoekers:

"Een zeer energiek en inspirerend seminar"

"Dit seminar heeft mij veel inzicht gegeven in de toekomst van technologie en waar ik op voorbereid moet zijn"