Leverancier en partner AudioCodes heeft op 28 januari 2020 Detron officieel erkend tot Platinum Partner. Hiermee is Detron de eerste Nationale Partner die deze status op eigen kracht heeft behaald. AudioCodes reikte de status uit aan Detron vanwege haar kennis en positieve resultaten.

Het certificaat is in ontvangst genomen door Emile Jongboer, CCO van Detron. Mark Hollander, Channel Sales Manager bij AudioCodes, overhandigde het certificaat op kantoor Veenendaal in Detron’s eigen bruine kroeg.

Over AudioCodes

AudioCodes is een internationaal toonaangevende leverancier van geavanceerde spraaknetwerk- en mediabewerkingsoplossingen voor de digitale werkplek. AudioCodes ontwerpt, produceert en verkoopt geavanceerde Voice over IP en geconvergeerde VoIP- en datanetwerkproducten, applicaties en professionele services. Haar uitgebreide assortiment omvat IP-telefoons, Session Border Controllers (SBC’s), Media Gateways, mobiele VoIP-clients, Multi-Service Business Routers (MSBR’s), routing-applicaties, gespreksopname, Voice.AI Gateways en meer.

Foto: Mark Hollander, Audiocode & Emile Jongboer, Detron