Veenendaal, 18 februari 2016 – In januari 2016 bereikte Detron de Platinum partnerstatus bij Mitel. Detron is de tweede Mitel partner die de hoogste partnerstatus heeft weten te bereiken.

Detron en Mitel kennen een intensieve samenwerking. Zo werken partijen nauw samen om het OT2010 contract voor VoIP uit te rollen bij de Rijksoverheid. Detron heeft jarenlange ervaring met vraagstukken op het gebied van grotere VoIP communicatieomgevingen en aanvullende functionaliteiten zoals Unified Communications, collaboration en vast-mobiel integraties.

Peter Bakker, directeur van Detron’s business unit Telecom Enterprise: “Met het bereiken van de hoogste partnerstatus, onderstreept Mitel niet alleen dat we alle benodigde kennis en kunde van het Mitel-portfolio in huis hebben, maar ook dat Detron zich kan inleven in de uitdagingen waarvoor onze klanten staan”

“Mitel kende Detron het Platinum partnerschap toe omdat Detron heeft aangetoond dat zij voldoet aan de hoogste eisen die Mitel aan haar partners stelt, waaronder diepgaande productkennis, aantal getrainde medewerkers en hoge klanttevredenheid.”, aldus Hein van Oord, Business Partner Director bij Mitel.