Heerlen, 25 mei 2020 – Detron is door Cicero Zorggroep gekozen voor het outsourcen van haar IT-domein. Dit betekent dat Detron digitale zorgwerkplekken gaat leveren en beheren voor 2.400 gebruikers en de daarbij behorende Saas-infrastructuur.

Detron beheerde reeds de telefonievoorziening binnen Cicero Zorggroep. De nieuwe overeenkomst gaat in op 1 juni 2020 en heeft een looptijd van 3 jaar. Belangrijk onderdeel van de overeenkomst zijn adoptieprogramma’s om de gebruiker van Cicero Zorgroep optimaal te kunnen laten werken met Detron’s digitale werkplek. De overeenkomst is eind april op afstand getekend door Kina Koster, bestuurder van Cicero Zorgroep en Tom Tank, CEO van Detron.

Tom Tank geeft aan trots te zijn op het winnen van deze mooie opdracht: ‘‘In deze tijd is het fantastisch om een organisatie als Cicero Zorggroep te ondersteunen. Het is een opdracht waarin we ons enorm profileren in de zorg. Detron’s digitale werkplek is qua aanpak en functionaliteiten sterk vernieuwend en biedt branche specifieke mogelijkheden. We gaan ervoor zorgen dat Cicero Zorggroep optimaal gebruik kan maken van deze werkplek’’, aldus de CEO van Detron.

Over Detron

Detron is een onafhankelijke ICT-dienstverlener voor de healthcare, industrie, overheid en zakelijke dienstverlening en leverancier van werkplekdiensten, (hybride) cloud- en infrastructuurdiensten, connectiviteit, security en (unified) communication-oplossingen. Detron geeft richting aan resultaat en ontzorgt opdrachtgevers door de regie over de ICT-omgeving over te nemen.

Over Cicero Zorggroep

Cicero Zorggroep is een Zuid-Limburgse zorgondernemer en ondersteunt ouderen met een zorgvraag om hun leven op een zinvolle en zo zelfstandig mogelijke manier vorm en inhoud te geven. Cicero Zorggroep levert eenvoudige ondersteuning op het gebied van wonen, welzijn en zorg, alsook complexe vormen van verpleging en behandeling.