Infosecurity.nl, Data & Cloud Expo 2018

Op 31 oktober en 1 november a.s. staat Detron op de Infosecurity.nl, Data & Cloud Expo 2018 in de Jaarbeurs van Utrecht. Ontdek op deze twee dagen hoe Detron jouw bedrijf kan helpen op het gebied van cloud, workspace, connectivity en security. Ons team staat je graag te woord en informeert je over de meest recente IT ontwikkelingen. Tevens geven er diverse inspirerende sprekers presentaties.

Wil je ons graag bezoeken tijdens de Infosecurity.nl, Data & Cloud Expo 2018? Meld je nu aan via deze link.

Over het event:

Infosecurity.nl, Data & Cloud Expo is dé Nederlandse vakbeurs op het gebied van IT-security, datamanagement en cloudoplossingen voor IT-managers en IT-professionals. Dit jaar nemen zij u mee in een Quantified World en laten diverse experts, goeroes en peers zien hoe uw infrastructuur op orde is zodat de business 24/7 kan functioneren. En dat allemaal volgens de Europese privacyrichtlijnen, met flexibiliteit, snelheid en optimale veiligheid.

3 redenen om Detron Infosecurity.nl, Data & Cloud Expo 2018 te bezoeken:

1. Ontdek hoe je veilig en flexibel kunt samenwerken binnen en buiten je organisatie.
  2. Leer meer over hoe je bestaande systemen optimaal laat samenwerken met nieuwe technologie.
  3. Vraag welke cloudoplossing het beste bij jouw bedrijf past.

Woensdag 31 oktober & donderdag 1 november

Jaarbeurs, Utrecht - Hal 1
Stand: 01.A046

Op beide dagen van 09.30 uur tot en met 17.00 uur