Microsoft benoemt Erwin Bierens tot Most Valuable Professional

Microsoft heeft Erwin Bierens op persoonlijke titel uitgeroepen tot Most Valuable Professional (MVP) voor het komende jaar. Erwin – in het dagelijks leven technisch consultant bij Detron – is benoemd tot Microsoft MVP door zijn proactieve houding in de Microsoft-community’s.

Meer weten? Neem contact op met Erwin

Erwin Bierens, Technical consultant

Ook het schrijven van blogs over o.a. Skype for Business en Microsoft-team en zijn bereidheid om feedback te geven en kennis te delen met gebruikers, klanten en Microsoft worden zeer gewaardeerd.

Erkenning van kwaliteit en kennis

Technische community’s spelen een cruciale rol bij de vooruitgang en adoptie van Microsoft-technologie. Om onafhankelijke community-leiders te bedanken, reikt Microsoft al meer dan 20 jaar jaarlijks de Microsoft MVP Award uit. Deze Awards vormen een belangrijke erkenning van de kwaliteit en kennis van mensen, die aantoonbaar leider zijn binnen de Microsoft-community. Jaarlijks worden slechts 4.000 experts, verdeeld over 90 landen en over verschillende Microsoft-technologieën, benoemd tot MVP. De inspanningen van deze MVP's dragen in meerdere opzichten bij aan het succes van Microsoft.

Voorop in kennisontwikkeling

De benoeming van Erwin is natuurlijk bijzonder nieuws voor Erwin zelf. Daarnaast is het een voordeel voor de klanten van Detron, dat zowel Erwin als Detron voorop lopen in kennisontwikkeling van het Microsoft-productportfolio. Meer informatie over het Most Valuable Professional programma van Microsoft, vind je hier.

Waarmee kunnen we je helpen?

Actuele ICT vragen van bedrijven en organisaties hebben we geclusterd in thema’s. Wat zoek je? Voor welke uitdaging sta jij? Vind je antwoord bij de thema’s.

Bekijk onze themas