Bezoek ons tijdens Semicon Europa in München, stand 337, hal A4

Van dinsdag 13 tot en met vrijdag 16 november a.s. staat Detron op de SEMICON Europa beurs in München. Ontdek op deze vier dagen hoe Detron jouw bedrijf kan helpen om de continuiteit van je productieprocessen te garanderen met gedegen lifecycle management. Ons team staat je graag te woord en informeert je over alle mogelijkheden op het gebied van lifecycle services zoals repair, delivery, refurbishment en maintenance en obsolete hardware .

Tevens zijn er alle dagen diverse inspirerende presentaties. Wil je ons graag bezoeken in München? Meld je nu aan via deze link: Semicon Europa.

Over het event:

SEMICON Europa is het jaarlijkse belangrijkste evenement voor de wereldwijde elektronica-industrie in Europa. Het evenement beslaat nieuwe producten en technologieën voor het ontwerpen en produceren van elektronica en omvat technologieën uit de hele toeleveringsketen van elektronica, van elektronische ontwerpautomatisering tot apparaatfabricage tot uiteindelijke productie.

SEMICON Europa biedt ook opkomende markten en technologieën, waaronder MEMS en flexibele elektronica en een breed scala aan producten, waaronder vermogenselektronica, sensoren, organische en flexibele elektronica, beeldverwerkingsapparatuur, bio-elektronica, automotive en andere opwindende nieuwe technologieën.

Dinsdag 13 november t/m vrijdag 16 november

München