Thierry Vos uitgeroepen tot Windows Insider Most Valuable Professional

Microsoft heeft nu ook Thierry Vos op persoonlijke titel uitgeroepen tot Most Valuable Professional (MVP) voor het komende jaar. Thierry – in het dagelijks leven Senior Consultant en Business Developer bij Detron – is benoemd tot Microsoft Windows Insider MVP.

Meer weten? Neem contact op met Thierry

Thierry Vos, Senior Consultant
T: 06-22824828

Thierry maakte zich al enige tijd hard voor bredere regio ondersteuning in de Engelse taal. Dit heeft erin geresulteerd dat hem, na contact met Dona Sarkar op Microsoft Ignite 2017, opviel dat hij English (World) en English (Netherlands) zag staan tussen nog meer English regio’s in de Insider builds van Windows 10 1803 en verder. Hij wist dat sommige klanten juist behoefte hadden aan English (US) als standaardtaal op hun netwerkstation, maar dan wel met de correcte ondersteuning voor eigen regio. Zodoende heeft Microsoft deze zaken direct laten registreren tegen Thierry’s eigen Windows Insider Account aan.

Zijn proactieve houding in de Microsoft-community’s, zijn passie en zijn bereidheid om feedback te geven en kennis te delen met gebruikers, klanten en Microsoft worden zeer gewaardeerd. Veruit de meeste community bijdragen zijn geweest op Twitter, LinkedIn en binnen de Windows Feedback app. Thierry is de tweede Detronner die op persoonlijke titel is uitgeroepen tot Microsoft MVP. Eerder viel de eer al te beurt aan Erwin Bierens die benoemd werd tot Microsoft MVP Skype for Business en Teams.

Erkenning van kwaliteit en kennis

Technische community’s spelen een cruciale rol bij de vooruitgang en adoptie van Microsoft-technologie. Ook Detron stimuleert graag haar professionals zich te blijven ontwikkelen door trainingen, tech-sessies, kennissessies en bootcamps.

Al meer dan 20 jaar reikt Microsoft jaarlijks de MVP Awards uit. Deze Awards vormen een belangrijke erkenning van de kwaliteit en kennis van mensen, die aantoonbaar leider zijn binnen de Microsoft-community. Slechts 4.000 experts, verdeeld over 90 landen en over verschillende Microsoft-technologieën, worden benoemd tot MVP. Meer informatie over het Most Valuable Professional programma van Microsoft, vind je hier.

Voorop in kennisontwikkeling

Een fantastische prestatie voor Thierry, maar ook voor ons. Met twee Microsoft MVP-ers in het Detron team, hebben wij onze klanten echt iets te bieden. Zowel Thierry en Erwin als Detron lopen voorop in kennisontwikkeling van het Microsoft-productportfolio. Heb je vragen over het bijhouden van de snelle Microsoft Updates en hoe je hier het beste uit kunt halen met behulp van het Windows Insider-Programma? Neem dan contact op met Thierry.
Van harte gefeliciteerd Thierry!

Windows Insider Achievements, Thierry Vos

Waarmee kunnen we je helpen?

Actuele ICT vragen van bedrijven en organisaties hebben we geclusterd in thema’s. Voor welke uitdaging sta jij?

Bekijk onze themas