Newsroom

Tispha Barbier benoemd als CMO van Detron

ICT-dienstverlener Detron heeft Tispha Barbier aangesteld als chief marketing officer. Zij volgt Ilse Smulders op die zich binnen Detron gaat bezighouden met productmanagement.

Barbier komt van Prowareness, waar ze reeds de functie van CMO vervulde. In haar nieuwe functie wordt zij verantwoordelijk voor de marketingstrategie van Detron, met een focus op het worden van dé ICT-dienstverlener die mensen en organisaties overal, altijd en veilig efficiënt laat samenwerken. CEO Tom Tank: ‘’De grootste uitdaging is het optimaliseren van de samenwerking tussen marketing en sales. Een data-gedreven marketing aanpak zorgt daarvoor. Ik kijk er naar uit om met elkaar Detron nog beter op de kaart te zetten en heb daar het volste vertrouwen in.’’

Marketing vanuit strategie

Barbier: “In mijn ogen is er in grote organisaties geen sales zonder marketing en geen marketing zonder sales. Deze twee versterken elkaar. Ik geloof dat marketing een dominante rol heeft voor de toekomst van bedrijven. Het is een valkuil voor marketeers om in middelen te denken, waar je juist strategisch moet kijken naar het gehele, integrale plaatje. Hiervoor kom ik toch echt terug bij de tegeltjeswijsheid ‘meten is weten’.’’

Managementteam

Als lid van het managementteam is Barbier tevens medeverantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van het bedrijf en voor het realiseren van de langetermijndoelstellingen. Dit doet zij samen met Tom Tank - CEO, Mark Fait – CFO, Emile Jongboer – CCO, Cees de Jong – COO en Marije Eduard – Human Resource Officer.

Over Detron

Detron is een onafhankelijke ICT-dienstverlener en levert (hybride) cloud-diensten, werkplekmanagement, lifecycle services, IT-security services en (unified) communication-oplossingen. Detron geeft richting aan resultaat en ontzorgt opdrachtgevers door de regie over de ICT-omgeving over te nemen.