Thema's

Bereikbaarheid verbeteren

Nog altijd neemt het overgrote deel van klanten en relaties contact op met je organisatie via de telefoon. Een optimale bereikbaarheid is cruciaal.

15 minuten consult

Een kleine tip maakt vaak een wereld van verschil. Daarom nemen wij graag de tijd om je te helpen met jouw vraag. Ook als je geen klant bent.
Bel mij verzoek

Optimaal bereikbaar zijn voor klanten, relaties en medewerkers. Het klinkt zo vanzelfsprekend, maar is het voor de meeste organisaties (nog) niet. Kunnen klanten ook na 17.00 uur bellen? Biedt je telefooncentrale (PABX) voldoende functionaliteit? Wat kan Unified Communication betekenen voor je bereikbaarheid? Vragen die Detron beantwoordt.

Bereikbaarheid is óók ICT

Als je op zoek bent naar antwoorden en efficiënte oplossingen om de bereikbaarheid van je organisatie te verbeteren, werk je samen met Detron. Net als klanten die na vijven bellen, willen ook medewerkers buiten de reguliere kantoortijden kunnen werken. Veilige toegang tot het bedrijfsnetwerk is dus noodzakelijk. En waarom nog bellen met een traditionele centrale, als de cloud zoveel meer schaalbaarheid, flexibiliteit en functionaliteit biedt tegen lagere kosten?

Samen met Detron

Voordelig bellen en optimaal bereikbaar zijn, zowel vast als mobiel. Dat is vast/mobiel-integratie. En dat maak je eenvoudig onderdeel van je ICT-netwerk. Kies samen met Detron wat je nodig hebt en we maken samen je bereikbaarheidswensen en -uitdagingen waar. Uiteraard met een scherp oog voor security, beheer en kosten.

 

Detron helpt je verder met de volgende oplossingen:

Wil je meer informatie?

Hoe kan Detron helpen om de bereikbaarheid van je bedrijf en medewerkers te verbeteren? Laat het ons weten via onderstaand formulier.

Neem contact op met Detron