Werken bij Detron

Incidentmanager

Gaat jouw hart sneller kloppen van high prio incidenten en ben je instaat om de processen rond incidenten te verbeteren zodat deze in toekomst niet meer voorkomen? Heb jij een feilloos gevoel voor urgentie en krijg je energie van het zoeken naar verbeteringen? Dan is deze rol op je lijf geschreven!

Solliciteer

Meer weten? Neem contact op met Sibel

Sibel Sener, Recruiter
T: 088-4460000
LinkedIn

Als Incidentmanager ben je verantwoordelijk voor bestaande en nieuwe incidenten. Je signaleert vanuit het proces structurele problemen en trends in de infrastructuur en verzamelt informatie voor het Problem management proces. Daarnaast verzorg jij de dagelijkse functionele aansturing van het Servicedesk team en slaat vanuit deze rol een brug naar verschillende stakeholders. Je overlegt regelmatig met betrokken coördinatoren, het lijnmanagement van de betrokken afdelingen/teams alsmede de mede proceseigenaren.

In deze functie werk je mee met jouw collega’s op de Servicedesk en rapporteer je aan de Manager Operations.

Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn

  • Incidentmanagementrol waarbij je prioriteiten stelt op de afdeling en je de doorlooptijd van de aangemelde incidenten bewaakt;
  • Het maken van rapportages en inzicht per klant en medewerker;
  • Acteren op verstoringen met een can-do mentaliteit;
  • Belangrijke rol in peoplemangement, motiveren, ziekteverzuim en optimalisatie van bezetting;
  • Fungeren als vraagbaak voor operationele zaken en het team ondersteunen en helpen waar nodig;
  • Het team laten groeien door processen te verbeteren en te optimaliseren.

 

Wij verwachten

  • Hbo werk- en denkniveau, minimaal een afgeronde mbo-niveau 4 opleiding;
  • Ervaring met werken op een Servicedesk binnen een IT organisatie;
  • Analytisch sterk, een helicopterview en je weet prioriteiten te stellen;
  • Een klantgerichte instelling, interesse in mensen en je bezit uitstekende communicatieve vaardigheden.

 

In ruil daarvoor krijg je

  • Een enthousiast team van collega’s die graag met elkaar samenwerken, kennis en ervaring delen en elkaar inspireren om de klant tot het uiterste tevreden te krijgen.
  • Marktconforme beloning en een collectieve pensioenregeling, arbeidsongeschiktheids- ongevallen- en ziektekostenverzekering.
  • De mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen middels het volgen van trainingen.

 

Wij zijn Detron

Detron voegt waarde toe aan organisaties door ICT optimaal beschikbaar, betrouwbaar, flexibel en schaalbaar te maken, én een uitstekende service te leveren. Daarbij staat de klant uiteraard altijd centraal. Detron is groot genoeg om de stabiele partner te zijn en tegelijkertijd klein genoeg om snel te schakelen en een passende oplossing te bieden.

Je werkt vanuit ons mooie kantoor in Veenendaal. Het werkgebied betreft heel Nederland.

Interessant? Detron daagt je uit!

Solliciteer

Een assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.