Werken bij Detron

Servicedesk medewerker (Senior)

Jij begrijpt als professional dat je alleen met teamwork een hoge klanttevredenheid behaalt! Je streeft naar een first call resolution en daardoor ben je altijd op zoek naar nieuwe oplossingen.

Solliciteer

Meer weten? Neem contact op met Lonneke

Lonneke Schaars, Recruiter
T: 06 380 779 04
LinkedIn

Als ervaren Servicedeskmedewerker heb je contact met verschillende partijen en ben je hét aanspreekpunt voor onze klanten, collega’s en business partners. Je houdt je bezig met registratie, bewaking en opvolging van de call tickets. Door het voorzien van de juiste kwalitatieve oplossing zorg je voor een hoge tevredenheid bij onze klanten. 

Naast de basiswerkzaamheden heb jij ruime kennis van Mitel en vind je het leuk om deze kennis te delen. Door middel van trainingen en kennissessies weet jij je collega’s te helpen en informeren omtrent dit product. Vanuit deze positie zijn er voldoende mogelijkheden om door te groeien naar diverse technische, consultant of sales rollen binnen onze organisatie.  

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden en taken:

  • 2e en 3e lijns support, service calls en minor changes 
  • Zorgen dat de beheerhandelingen verlopen volgens de afgesproken procedures en processen 
  • Vaststellen en oplossen van technische problemen of het tijdig escaleren voor een proactief beleid 
  • Monitoren van serviceomgevingen 
  • Verbeteren van het serviceproces waar nodig 
  • Je draagt je kennis over en coacht je naaste collega’s naar een hoger niveau 

 

Wij verwachten:

  • Mbo-niveau 3- 4 werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar werkervaring 
  • Ruime kennis van het Mitel portfolio 
  • Bekend met of gecertificeerd voor ITIL Foundation is een pré 
  • Zelfstandig, analytisch en gestructureerd 
  • Je bent flexibel in de werktijden die je werkt 
  • Je hebt affiniteit met mobiele telefonie (smartphone/tablets) 

 

In ruil daarvoor krijg je:

  • Een enthousiast team van collega’s dat graag met elkaar samenwerkt, kennis en ervaring deelt en elkaar inspireert om de klant tot het uiterste tevreden te krijgen. 
  • Marktconforme beloning, collectieve pensioenregeling, arbeidsongeschiktheids- ongevallen- en ziektekostenverzekering. 
  • De mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen middels het volgen van trainingen en natuurlijk zijn er voldoende kansen voor je binnen de organisatie. 
  • Je komt te werken op ons kantoor in Raamsdonkveer.  

 

Solliciteer

Wij zijn Detron

Detron voegt waarde toe aan organisaties door ICT optimaal beschikbaar, betrouwbaar, flexibel en schaalbaar te maken én een uitstekende service te leveren. Daarbij staat de klant uiteraard altijd centraal. Detron is groot genoeg om de stabiele partner te zijn en tegelijkertijd klein genoeg om snel te schakelen en een passende oplossing te bieden.

Een assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Aan het ongevraagd (zonder schriftelijke toestemming van Detron) toesturen van CV’s, profielen of anderszins kunnen geen enkele rechten worden ontleend.

Jonathan Weststeijn - Servicedesk medewerker

De combinatie van een nauwe samenwerking binnen het team en andere afdelingen maakt het volgens Jonathan erg interessant om te werken bij Detron.