Werken bij Detron

Senior Servicedesk Medewerker Mitel

Wil jij werken binnen een dynamische organisatie en ben je toe aan een nieuwe stap binnen jouw carrière? Binnen onze Telecom afdeling in Raamsdonkveer hebben wij ruimte voor een nieuwe collega! Kom jij ons team versterken?

Solliciteren

Meer weten? Neem contact op met Toby

Toby Hassefras, Recruiter
06 34242514
LinkedIn

Wij verwachten dat je met jouw ervaring als Senior Servicedesk Medewerker Mitel en je kennis van Telecom bijdraagt aan een solide dienstverlening voor de klanten. Vanuit jouw rol acteer je als eerste en voornaamste aanspreekpunt voor klanten. Je ziet het jouw taak de primaire klantcommunicatie te verzorgen volgens gemaakte afspraken en procedures met als doel optimale klanttevredenheid te realiseren. Je draagt zorg voor juiste en volledige vastlegging en monitort de dienstverlening conform afgesproken service levels KPI’s.

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden en taken:

  • Verantwoordelijk voor het in- en uitgaande telefoonverkeer.
  • Je lost direct de spoed issues op en draagt de juiste oplossingen aan.
  • Je werkt vanuit het service management systeem en verwerkt alle vragen en issues via dit systeem.
  • Borging van alle e-tickets.
  • Zorgdragen voor een 100% oplossing.
  • Je stemt issues af met je collega’s en stelt verbetering voor.
  • Daar waar nodig kom je terug op lopende zaken.
  • Contact met klanten, leveranciers en collega's.
  • Je kunt je goed inleven in de klant en hun problemen.
  • Zowel telefonisch als per mail krijg jij de hulpvraag helder. Aan de hand van de inkomende vragen stel je de juiste prioriteiten.
  • Je bent collegiaal en kunt goed werken in teamverband.
  • Je beschikt over een up-to-date certificering van het Mitel portfolio.

 

Wij verwachten:

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau.
  • Je beschikt over ten minste 5 jaar werkervaring als (telecom) engineer in een service- of projectmatige organisatie.
  • Je beschikt over ruime kennis en ervaring met LAN/WAN infrastructuren.
  • Je beschikt over kennis en ervaring met Virtualisatie, Exchange en IP omgevingen.
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als in geschrift.
  • Je hebt een proactieve en klantgerichte instelling.
  • Je bent zeer klant-, service-, en resultaat gericht en je kunt en durft out of the box te denken qua oplossingen.

 

In ruil daarvoor krijg je:

  • Een enthousiast team van collega’s die graag met elkaar samenwerken, kennis en ervaring delen en elkaar inspireren om de klant tot het uiterste tevreden te krijgen.
  • Ontwikkeling, certificeringen en kennis. Heel veel kennis!
  • Collectieve pensioenregeling met werkgeversbijdrage, arbeidsongeschiktheids-, ongevallen- en ziektekostenverzekering.

 

Wij zijn Detron

Detron voegt waarde toe aan organisaties door ICT optimaal beschikbaar, betrouwbaar, flexibel en schaalbaar te maken, én een uitstekende service te leveren. Daarbij staat de klant uiteraard altijd centraal. Detron is groot genoeg om de stabiele partner te zijn en tegelijkertijd klein genoeg om snel te schakelen en een passende oplossing te bieden.

Solliciteren

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Een assessment maakt onderdeel uit van de selectieprocedure