Werken bij Detron

Senior Servicedeskmedewerker

Ben jij ondernemend en ambitieus en vind je het een uitdaging eindgebruikers op een prettige en vakkundige wijze te helpen? Dan nodigen wij je uit om ons team in Veenendaal te komen versterken.

Solliciteren

Vragen? Stel ze aan onze recruiters

Als servicedeskmedewerker beschik je over veel positieve energie, ben je communicatief zeer vaardig en beschik je over voldoende ICT-kennis. Je weet de klant gerust te stellen en je ziet het als jouw primaire taak serviceaanvragen af te handelen volgens gemaakte afspraken en procedures met als doel optimale klantbeleving te realiseren. Je voert je werkzaamheden uit op ons kantoor in Veenendaal.

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden en taken:

  • Aannemen, vastleggen, oplossen en/of routeren van vraagstukken over de werkplek en servers.
  • Zorgen dat de beheerhandelingen verlopen volgens de afgesproken procedures en processen.
  • Vaststellen van technische problemen en deze tijdig escaleren voor een proactief beleid.
  • Monitoren van serviceomgevingen.
  • Aandragen van voorstellen om het serviceproces te verbeteren.
  • Opstellen van werkinstructies.

 

Wij verwachten:

  • MBO+ werk- en denkniveau met minimaal 2 jaar werkervaring;
  • kennis van alle relevante Microsoft producten;
  • bekend met of gecertificeerd voor ITIL Foundation;
  • uitstekende communicatieve en adviesvaardigheden;
  • zelfstandig, analytisch en gestructureerd;
  • communicatieve en people-management capaciteiten in om een team te leiden en aan te sturen als meewerkend voorman;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • kennis van en ervaring met back-up software en storage producten is een pré;
  • Microsoft MCSA/MCSE gecertificeerd is een pré.

 

In ruil daarvoor krijg je:

  • Een enthousiast team van collega’s die graag met elkaar samenwerken, kennis en ervaring delen en elkaar inspireren om de klant tot het uiterste tevreden te krijgen en te houden.
  • Ontwikkeling, certificeringen en kennis. Heel veel kennis!
  • Collectieve pensioenregeling met werkgeversbijdrage, arbeidsongeschiktheids-, ongevallen- en ziektekostenverzekering.
  • Een fijne werksfeer waarbij je leidinggevende duidelijke doelen met je afspreekt.
  • Een kennis intensieve werkomgeving waarbij je veel uitdagingen krijgt en zelfstandig kunt werken.
  • Voldoende doorgroeimogelijkheden naar verschillende functies binnen de organisatie (systeembeheerder, consultant, diverse managementfuncties etc.).
  • Marktconforme beloning, 25 vakantiedagen (bij een full time dienstverband) en volop opleidingsmogelijkheden.

 

Sollicitatieprocedure

Ben je ervan overtuigd dat jij dé professional bent die wij zoeken? En ben je klaar voor de uitdaging die deze functie met zich meebrengt? Laat het ons weten en solliciteer!

Een assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.

Solliciteren

Wij zijn Detron 

Detron voegt waarde toe aan organisaties door ICT optimaal beschikbaar, betrouwbaar, flexibel en schaalbaar te maken én een uitstekende service te leveren. Daarbij staat de klant uiteraard altijd centraal. Detron is groot genoeg om de stabiele partner te zijn en tegelijkertijd klein genoeg om snel te schakelen en een passende oplossing te bieden. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.