Werken bij Detron

Servicedeskmedewerker (managed services)

Ben jij ondernemend en ambitieus en vind je het een uitdaging eindgebruikers op een prettige en vakkundige wijze te helpen? Dan nodigen wij je uit om ons team in Veenendaal te komen versterken.

Solliciteer

Meer weten? Neem contact op met Dider

Didier Jabroer, Recruiter
T: 0651715269
LinkedIn

Als servicedeskmedewerker beschik je over veel positieve energie, ben je communicatief zeer vaardig en beschik je over voldoende ICT-kennis. Je weet de klant gerust te stellen en je ziet het als jouw primaire taak serviceaanvragen en incidenten af te handelen volgens gemaakte afspraken en procedures met als doel optimale klantbeleving te realiseren.

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden en taken:

  • Aannemen, vastleggen, oplossen en/of routeren van vraagstukken over de werkplek en servers.
  • Zorgen dat de beheerhandelingen verlopen volgens de afgesproken procedures en processen.
  • Vaststellen van technische problemen en deze tijdig escaleren voor een proactief beleid.
  • Monitoren van serviceomgevingen.
  • Aandragen van voorstellen om het serviceproces te verbeteren.

 

Wij verwachten:

  • MBO+ werk- en denkniveau met minimaal 2 jaar werkervaring.
  • Bekend met of gecertificeerd voor ITIL Foundation.
  • Zelfstandig, analytisch en gestructureerd.
  • Zelfstandige houding.
  • Kennis van en ervaring met back-up software en storage producten is een pré.

 

In ruil daarvoor krijg je:

  • Een enthousiast team van collega’s dat graag met elkaar samenwerkt, kennis en ervaring deelt en elkaar inspireert om de klant tot het uiterste tevreden te krijgen.
  • Marktconforme beloning, collectieve pensioenregeling, arbeidsongeschiktheids- ongevallen- en ziektekostenverzekering.
  • De mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen middels het volgen van trainingen en natuurlijk zijn er voldoende kansen voor je binnen de organisatie.

 

Solliciteer

Wij zijn Detron

Detron voegt waarde toe aan organisaties door ICT optimaal beschikbaar, betrouwbaar, flexibel en schaalbaar te maken én een uitstekende service te leveren. Daarbij staat de klant uiteraard altijd centraal. Detron is groot genoeg om de stabiele partner te zijn en tegelijkertijd klein genoeg om snel te schakelen en een passende oplossing te bieden.

Een assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Aan het ongevraagd (zonder schriftelijke toestemming van Detron) toesturen van CV’s, profielen of anderszins kunnen geen enkele rechten worden ontleend.

Jonathan Weststeijn - Servicedesk medewerker

De combinatie van een nauwe samenwerking binnen het team en andere afdelingen maakt het volgens Jonathan erg interessant om te werken bij Detron.