Werken bij Detron

Servicemanager

Als Service Delivery Manager- Managed Services sta jij centraal in het contact met onze klanten. Van het beheren van de SLA’s tot het ingrijpen bij een op zichzelf staand incident, jij bent hun gezicht en aanspreekpunt.

Solliciteer

Vragen? Stel ze aan onze recruiters

Het is jouw taak om onze klanten zo tevreden mogelijk te stellen en storingen en problemen binnen hun gehele IT omgeving. Commercieel succes behaal je door proactief te werken een langdurige en winstgevende relaties. Jouw kennis van Managed Services helpt mee om de afdeling en het team verder te professionaliseren.

Je belangrijkste verantwoordelijkheden en taken zijn:

  • het beheer van de contracten van de aan jou toegewezen klanten;
  • P&L verantwoordelijk op klantniveau;
  • het onderhouden van Service Level Agreements en communicatie met de klanten en de operatie volgens afgesproken governance modellen;
  • contract van de klant opvolgen en zorgen voor een correcte doorbelasting van de geboden diensten;
  • sterk inleving in de klant, begrijpt diens behoeftes en vertaalt deze samen met de leadarchitect in technische oplossingen.
  • aansturen van engineers die de diensten voor de klant functioneel verzorgen;
  • dienstverlening inrichten en onderhouden volgens ITIL;
  • rapporteren van de geboden diensten aan de klant op basis van de Service Level Agreements;
  • escaleren van hoge prioriteitsproblemen (P1) en de communicatie naar de klant.

 

Wij verwachten:

  • HBO of Universitaire opleiding en minimaal 5 tot 8 jaar ervaring in service delivery management;
  • vertrouwd met complexe outsourcingstrajecten.
  • commerciële ervaring en ervaring met project management
  • ITIL kenner en expert.
  • je bent woonachtig op goede reisafstand van het kantoor in Veenendaal (je bent daar regelmatig);
  • jouw natuurlijke charme, tact en flexibiliteit schept vertrouwen bij klanten.
  • de volgende persoonskenmerken: commercieel gedreven, ondernemersgeest, hands-on, proactief, gemotiveerd, zelfstarter, slim.

 

In ruil daarvoor krijg je:

  • een enthousiast team van collega’s dat graag met elkaar samenwerkt, kennis en ervaring deelt en elkaar inspireert om de klant tot het uiterste tevreden te krijgen;
  • maandelijkse beloning, leaseauto, bonusplan, collectieve pensioenregeling, arbeidsongeschiktheids- ongevallen- en ziektekostenregeling;
  • de mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen middels het volgen van trainingen.

 

Solliciteer

Wij zijn Detron

Detron voegt waarde toe aan organisaties door ICT optimaal beschikbaar, betrouwbaar, flexibel en schaalbaar te maken én een uitstekende service te leveren. Daarbij staat de klant uiteraard altijd centraal. Detron is groot genoeg om de stabiele partner te zijn en tegelijkertijd klein genoeg om snel te schakelen en een passende oplossing te bieden.

Een assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.