Werken bij Detron

Servicemanager

Klant- service- en resultaatgerichtheid zijn aspecten die écht in jouw DNA zitten. Beschik je daarnaast ook over kennis van complexe outsourcingstrajecten én heb je een commerciële drive? Lees dan snel verder!

Veenendaal | 36-40 uur

Solliciteer

Meer weten? Neem contact op met Didier

Didier Jabroer, Recruiter
T: 0651715269
LinkedIn

De ambitie die je deelt als Servicemanager

Als servicemanager sta je centraal in het hebben van contact met onze klant, waar je te maken krijgt met een grote diversiteit aan complexe vraagstukken. Van het beheren van de SLA’s tot en met het ingrijpen bij een op zichzelf staand incident; jij bent hun gezicht en aanspreekpunt. Daarnaast is het jouw ambitie om;

  • P&L verantwoordelijke te zijn op klantniveau
  • Jezelf bezig te houden met het beheren van de contracten van de aan jou toegewezen klanten
  • Jouw klanten continu te voorzien van een mogelijke risico’s en verbetervoorstellen
  • Te zorgen voor een accurate en heldere doorbelasting
  • De initiële klantvraag te vertalen naar technische en implementeerbare oplossingen
  • Onze dienstverlening in te richten en te onderhouden volgens ITIL

De ervaring die je deelt

Als servicemanager ben je vanzelfsprekend iemand die klant- en servicegerichtheid hoog in het vaandel heeft staan. Daarnaast ben je uiteraard bekend met termen zoals SLA en kun je jezelf makkelijk verplaatsen in de situatie van de klant. Beschik je daarnaast ook over ervaring met het escaleren van hoge prioriteitsproblemen en met het coachen van technisch engineers? Dan komen we graag met jou in contact!

Naast bovenstaande technische aspecten, hechten wij ook veel waarde aan jouw persoonlijke skills. Zo vinden wij het erg belangrijk dat je beschikt over een sterk communicatief vermogen en is het handig om snel inzicht te kunnen vergaren in diverse ontwikkelprocessen en technische oplossingen. Naast bovenstaande punten is het voor ons tevens belangrijk dat je beschikt over HBO werk- en denkniveau waar ook, minimaal, 3 jaar aantoonbare werkervaring gewenst is.  

Wat je van ons mag verwachten

  • In deze functie geven we je bijzonder veel ontwikkelruimte. Denk aan uitdagende vraagstukken, uitgebreide kennisdeling van je collega’s en de vele ontwikkelingsmogelijkheden binnen Detron.
  • Een marktconforme beloning, een representatieve leaseauto, laptop, mobiele telefoon (Samsung / iPhone) én een goed voorwaardenpakket. Denk daarbij aan een collectieve pensioenregeling, arbeidsongeschiktheids- ongevallen- en ziektekostenverzekering.
  • Doorgroeimogelijkheden binnen Detron. Jaarlijks (of vaker indien je dat wenst), bespreken we jouw ambitie en de doorgroeimogelijkheden binnen onze veelzijdige organisatie.
  • We delen graag. Niet alleen onze kennis, maar ook onze successen en fun momenten. Verwacht dus naast een goede werksfeer ook mooie andere momenten met elkaar. Wat dacht je van onze uitdagende kart-competitie, bootcamps of leuke borrels in onze eigen Detron kroeg?

 

Iets voor jou? Dan willen we graag kennismaken! Reageer direct en je hoort binnen 5 werkdagen van ons.

Solliciteer

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Aan het ongevraagd (zonder schriftelijke toestemming van Detron) toesturen van CV’s, profielen of anderszins kunnen geen enkele rechten worden ontleend.

Wij zijn Detron

Een verzameling van deskundige vakidioten. Professionals waar je altijd op kunt rekenen. Het voortouw nemend, pragmatisch en buitengewoon betrokken. Zo gaan we samen elke uitdaging aan. Is Detron dé nieuwe stap voor jou? Kijk eens rustig rond!