Medewerkers aan het woord
Hier delen onze medewerkers hun ervaringen.
De klant verrassen door in no-time een vraag te beantwoorden of een issue op te lossen. Dat is waar jij (en de klant) vrolijk van wordt.
Als Support Engineer beschik je over veel positieve energie en ben je communicatief vaardig. Door de grote diversiteit aan vraagstukken van de klant leer je in deze functie elke dag bij. Daardoor groeit jouw deskundigheid en word je nog beter in jouw communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid! Je begint als 1e lijn medewerker, maar krijgt de mogelijkheid om door te groeien naar een 2e of 3e lijn.
Herken jij je in onderstaande punten?
Als Support Engineer speel je kort op de bal en kun je direct inspelen op de vragen die je krijgt. Weet je het toch even niet? Dan weet je de weg naar collega’s goed te vinden en draag je zorg dat de klant naar tevredenheid wordt geholpen.
Naast dat je zelfstandig en gestructureerd bent, heb je minimaal MBO+ denk- en werkniveau en 0-2 jaar werkervaring. Komen je collega’s altijd naar jou voor vragen én vind je het prettig om ze te helpen? Dan moeten we zeker kennismaken!
Je kunt bij ieder bedrijf werken, maar het zijn de sfeer en collega's die het bij Detron zo leuk maken
Ontdek het werken bij Detron door de verhalen van verschillende collega's:
Een assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Aan het ongevraagd (zonder schriftelijke toestemming van Detron) toesturen van CV’s, profielen of anderszins kunnen geen enkele rechten worden ontleend.
Iets voor jou? Dan willen we graag kennismaken! Reageer direct en je hoort binnen 5 werkdagen van ons.
Meld je dan aan voor onze job alert en je bent als eerste op de hoogte van een nieuwe vacature:
Meld je aanEen verzameling van deskundige vakidioten. Professionals waar je altijd op kunt rekenen. Het voortouw nemend, pragmatisch en buitengewoon betrokken. Zo gaan we samen elke uitdaging aan. Is Detron dé nieuwe stap voor jou? Kijk eens rustig rond!