Werken bij Detron

Unified Communication Specialist

Als specialist weet je de wens van de klant om te zetten naar een technisch detail ontwerp, te realiseren en te implementeren. Je mag echt met de klant meedenken.

Solliciteren

Vragen? Stel ze aan onze recruiters

Als Unified Communications Specialist heb je contact met verschillende partijen en ben je hét aanspreekpunt voor de klanten van Detron, collega’s en business partners. Je gaat aan de slag met het programmeren en opleveren van Unified Communication oplossingen, bewaakt kwaliteit van het door jou opgeleverde systeem en je voert beheeractiviteiten uit op locatie van de klant. 
Naast jouw dagelijkse werkzaamheden ondersteun je servicedesk met haar tweedelijns support en ondersteun je met het oplossen van complexere vraagstukken.

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden en taken:

  • Uitvoeren van implementaties van nieuwe oplossingen (Unified Communications). Deze activiteiten worden projectmatig en in teamverband uitgevoerd;
  • Uitvoering geven aan langlopende beheer activiteiten op locatie van de klant en/of Detron locatie;
  • Je bent het aanspreekpunt voor de gebruiker van de klant en bent de interface tussen de eigen organisatie en de klant; 
  • Het oplossen van storingen in het unified communication domein van de klant, tevens het informeren van klanten en het administratief verwerken van de afhandeling;
  • In overleg met de klant en de serviceorganisatie doorvoeren van wijzingen in het Unified Communication platform; 
  • Je blijft actief op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in jouw vakgebied. 

 

Wij verwachten:

In de ideale situatie beschik je over de volgende kennis en kwaliteiten:

  • Up-to-date certificering MCSA Server, Office 365 MCSE Productivity solutions een pré;
  • Kennis van Audiocodes is een pre;
  • HBO werk- en denkniveau; 
  • Ten minste 5 jaar werkervaring als engineer in een service- of projectmatige organisatie; 
  • Ruime kennis en ervaring met LAN/WAN infrastructuren; 
  • Kennis en ervaring met Virtualisatie, Exchange en IP omgevingen; 
  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als in geschrift; 
  • Proactieve en klantgerichte instelling. 

In ruil daarvoor krijg je:

  • een enthousiast team van collega’s dat graag met elkaar samenwerkt, kennis en ervaring deelt en elkaar inspireert om de klant tot het uiterste tevreden te krijgen en te houden;
  • ontwikkeling, certificeringen en kennis. Heel veel kennis!
  • collectieve pensioenregeling met werkgeversbijdrage, arbeidsongeschiktheids-, ongevallen- en ziektekostenverzekering;
  • een fijne werksfeer waarbij je leidinggevende duidelijke doelen met je afspreekt;
  • een kennis intensieve werkomgeving waarbij je veel uitdagingen krijgt en zelfstandig kunt werken;
  • voldoende doorgroeimogelijkheden naar verschillende functies binnen de organisatie (systeembeheerder, consultant, diverse managementfuncties etc.);
  • marktconforme beloning, 25 vakantiedagen (bij een full time dienstverband) en volop opleidingsmogelijkheden.

 

Sollicitatieprocedure

Ben je ervan overtuigd dat jij dé professional bent die wij zoeken? En ben je klaar voor de uitdaging die deze functie met zich meebrengt? Laat het ons weten en solliciteer!

Een assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.

Solliciteren

Wij zijn Detron 

Detron voegt waarde toe aan organisaties door ICT optimaal beschikbaar, betrouwbaar, flexibel en schaalbaar te maken én een uitstekende service te leveren. Daarbij staat de klant uiteraard altijd centraal. Detron is groot genoeg om de stabiele partner te zijn en tegelijkertijd klein genoeg om snel te schakelen en een passende oplossing te bieden. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.