Veenendaal, 16 december 2015 – Al ruim 8 jaar is Detron ICT Groep B.V. de ICT partner van Pathé Theaters Nederland voor het werkplekmanagement en -onderhoud van alle apparatuur in de 22 bioscopen in Nederland en op het hoofdkantoor in Amsterdam. Beide partijen hebben onlangs een overeenkomst getekend, waarmee de samenwerking voor de komende 3 jaar wordt verlengd.

Continuïteit

Detron zorgt voor continuïteit bij Pathé via haar servicedesk op basis van 24×7 dienstverlening en onderhoudt de verschillende kassasystemen en backoffice werkplekken van Pathé. Zowel preventief als pro-actief. Detron adviseert en voert de testen uit voor deze systemen voordat deze worden geplaatst. Een belangrijke rol volgens Barry de Bruin, IT Director bij Pathé Nederland; “Bij Pathé staat de bezoeker centraal. Wij hanteren de hoogste norm van service, gastvrijheid en filmbeleving. Dat betekent dat wij hoge beschikbaarheidseisen stellen aan onze systemen. En wanneer een verstoring optreedt, dan dient deze adequaat opgepakt te worden. Detron begrijpt dit als geen ander.”

Groei

Pathé groeit in Nederland en moderniseert haar bioscopen. Onlangs opende Pathé bioscopen in Maastricht en Arnhem. Bioscopen voor een avond uit met moderne allure, stijlvol ingericht en bijzonder toegankelijk voor een ieder. De stijl en het moderne comfort zijn ook zichtbaar bij de kassa’s, een belangrijk contactmoment tussen klant en bioscoop.

Uitdagingen

Detron is trots Pathé te mogen ondersteunen bij de uitbreiding en innovatie van haar bioscopen. “Het gaat in de eerste plaats om continuïteit en service en deze kun je alleen bereiken wanneer je de uitdagingen van Pathé heel goed begrijpt. Niet met één persoon maar met het gehele team”, aldus Bram Lokers van Detron. “Wij onderzoeken periodiek de klanttevredenheid binnen Pathé. Daarnaast hebben we gezamenlijk overleg met de Pathé / Detron teams hoe we Pathé’s dienstverlening verder kunnen verbeteren.”