Onze aanpak

Investeren in een digitale werkplek, met alle bijbehorende diensten en werkplek- en communicatiemiddelen, dat doe je niet zomaar. Natuurlijk, je ziet de voordelen ervan, je wilt beter samenwerken, efficiënter werken en de productiviteit laten stijgen. Maar je wilt ook de zekerheid dat het veilig is en dat je medewerkers er gebruik van maken. Die zekerheid geven we je bij Detron!

Consultancy vooraf

Als je kiest voor de Digital Workspace, willen we vooraf precies weten wat je wensen zijn. Daarom ga je met onze consultants om de tafel. We beginnen met het nauwkeurig inventariseren van de behoefte van de gebruikers, teams en organisatie. Onze diensten moeten immers daadwerkelijk gaan bijdragen aan je organisatiedoelstellingen. Samen met onze adoptieconsultants bekijken we wat de best mogelijke migratie-aanpak is en hoe we de gebruikersadoptie maximaliseren.

Gebruikersadoptie

Zodra de Digital Workspace geïmplementeerd en operationeel is, helpen we je met de gebruikersadoptie. We laten de implementatie en migratie geruisloos verlopen en doen er alles aan om medewerkers er optimaal mee te laten werken. Dat is nodig, omdat de Digital Workspace een nieuwe manier van werken en communiceren met zich mee kan brengen. Door je medewerkers van begin af aan te betrekken, zien ze de voordelen en het gemak van de digitale werkplek en gaan ze graag mee werken.

Waarom adoptie zo belangrijk is

Als ICT-dienstverlener brengen we clouds, applicaties, functionaliteiten en oplossingen samen in een uniforme werkplekervaring. Wij willen dat iedere medewerker de juiste mogelijkheden krijgt om efficiënt en veilig samen te werken. Daarom kijken we heel goed naar de werkstijl van je medewerkers. Elke werkstijl vraagt om een andere inrichting van de digitale werkplek, selfservice portal, wijze van communiceren, trainen, werkplekondersteuning én adoptie-aanpak. Bij Detron zorgen we ervoor dat de Digital Workspace hier naadloos op aansluit.

Samen met Foxy

Detron heeft adoptie als onderdeel van haar dienstverlening geïntegreerd in haar activiteiten. Omdat adoptie zo belangrijk is en per gebruiker kan verschillen, maken we naast onze servicedesk gebruik van een intelligente, digitale workspace coach: Foxy.

Ontmoet Foxy

Veelgestelde vragen

Wat bedoelen jullie met ‘de werkwijze van de gebruiker staat altijd centraal’?

Binnen de Digital Workspace staat de werkwijze van de gebruiker altijd centraal. Als organisatie faciliteer je je medewerkers met een gestandaardiseerde werkplek, waarmee ze kunnen werken zoals zij dat prettig vinden. Samen bepalen we de werkstijlen van je medewerkers. Elke stijl scoort specifiek op het gebied van mobiliteit, data, samenwerken, IT-afhankelijkheid en support. Deze scores en de voorkeuren van je medewerkers bepalen uit welke werkplek- en communicatiemiddelen de Digital Workspace bestaat. De mens is altijd het uitgangspunt.

Waarom vinden jullie gebruikersadoptie belangrijk?

Investeren in een digitale werkplek, met alle bijbehorende diensten en werkplek- en communicatiemiddelen, dat doe je niet zomaar. Je wilt ook de zekerheid dat het veilig is en dat je medewerkers er gebruik van maken. Gebruikersadoptie is nodig, omdat de Digital Workspace een nieuwe manier van werken en communiceren met zich mee kan brengen. Door je medewerkers van begin af aan te betrekken en te trainen, zien ze de voordelen en het gemak van de digitale werkplek en gaan ze graag mee werken.

Kunnen externe applicaties worden geïntegreerd in de Digital Workspace?

Een belangrijk voordeel van onze architectuur is dat we alle type platformen eenvoudig en veilig kunnen ontsluiten. Je gaat dus direct aan de slag met je digitale werkplek, zonder de achterliggende infrastructuur en applicaties aan te hoeven pakken. We bieden alle applicaties op een uniforme en eenvoudige manier aan in de Digital Workspace, ongeacht waar de applicatie vandaan komt. Meer over application hosting hierover lees je hier

Ben ik met de Digital Workspace verzekerd van een veilige digitale werkplek?

Beveiliging is een geïntegreerd en fundamenteel onderdeel van de Digital Workspace. Geen vraagstuk, maar een keiharde voorwaarde bij alles wat we doen. Lees hier alles over security binnen de Digital Workspace. 

 

Kunnen mijn medewerkers ook bellen met de Digital Workspace?

De communicatiemogelijkheden binnen de Digital Workspace zijn eindeloos: voice (mobiel/vast), videobellen, instant messaging, e-mail, agenda, presence, schermen en documenten delen. En door de telefooncentrale en IT-infrastructuur te koppelen, communiceer je gemakkelijk, flexibel en virtueel via een laptop. Door de integratie van alle functionaliteiten op het gebied van communicatie én samenwerking, beschik je altijd en overal over je applicaties en bestanden. Lees hier meer over al onze communicatie-oplossingen.