Wil je graag in contact komen met het Detron team? Wij staan voor je klaar op onze 4 Detron kantoren. Liever bellen of mailen? Bel 088 44 60 000 of stuur een mail naar info@detron.nl

ICT Support op afstand? Download tool

Support nodig? Klik dan hier.
Veenendaal
Veenendaal
Traverse 1, 3905 NL Veenendaal
Postbus 721, 3900 AS Veenendaal
088 44 60 000 Routebeschrijving
Raamsdonksveer
Lissenveld 61-63, 4941 VL Raamsdonksveer
Postbus 313, 4940 AH Raamsdonksveer
088 23 23 200 Routebeschrijving
Heerlen
CBS-weg 11, 6412 EX Heerlen
088 44 60 000 Routebeschrijving
Barneveld
Parmentierstraat 17, 3772 MS Barneveld
034 22 24 444 Routebeschrijving

Contactformulier

Vul onderstaande velden in en laat een bericht achter. Wij zullen jouw bericht spoedig beantwoorden.

Support nodig? Wij helpen je graag.

Heb je een storing, wijziging of een ander hulpvraag? Laat het ons weten. We kunnen je vaak al op afstand helpen.

Servicedesk

0318 55 87 97 servicedesk@detron.nl
Er zijn momenteel geen storingen bekend.
Overzicht van actuele en verholpen storingen

Veelgestelde vragen

Wat bedoelen jullie met ‘de werkwijze van de gebruiker staat altijd centraal’?

Binnen de Digital Workspace staat de werkwijze van de gebruiker altijd centraal. Als organisatie faciliteer je je medewerkers met een gestandaardiseerde werkplek, waarmee ze kunnen werken zoals zij dat prettig vinden. Samen bepalen we de werkstijlen van je medewerkers. Elke stijl scoort specifiek op het gebied van mobiliteit, data, samenwerken, IT-afhankelijkheid en support. Deze scores en de voorkeuren van je medewerkers bepalen uit welke werkplek- en communicatiemiddelen de Digital Workspace bestaat. De mens is altijd het uitgangspunt.

Waarom vinden jullie gebruikersadoptie belangrijk?

Investeren in een digitale werkplek, met alle bijbehorende diensten en werkplek- en communicatiemiddelen, dat doe je niet zomaar. Je wilt ook de zekerheid dat het veilig is en dat je medewerkers er gebruik van maken. Gebruikersadoptie is nodig, omdat de Digital Workspace een nieuwe manier van werken en communiceren met zich mee kan brengen. Door je medewerkers van begin af aan te betrekken en te trainen, zien ze de voordelen en het gemak van de digitale werkplek en gaan ze graag mee werken.

Kunnen externe applicaties worden geïntegreerd in de Digital Workspace?

Een belangrijk voordeel van onze architectuur is dat we alle type platformen eenvoudig en veilig kunnen ontsluiten. Je gaat dus direct aan de slag met je digitale werkplek, zonder de achterliggende infrastructuur en applicaties aan te hoeven pakken. We bieden alle applicaties op een uniforme en eenvoudige manier aan in de Digital Workspace, ongeacht waar de applicatie vandaan komt. Meer over application hosting hierover lees je hier

Ben ik met de Digital Workspace verzekerd van een veilige digitale werkplek?

Beveiliging is een geïntegreerd en fundamenteel onderdeel van de Digital Workspace. Geen vraagstuk, maar een keiharde voorwaarde bij alles wat we doen. Lees hier alles over security binnen de Digital Workspace. 

 

Kunnen mijn medewerkers ook bellen met de Digital Workspace?

De communicatiemogelijkheden binnen de Digital Workspace zijn eindeloos: voice (mobiel/vast), videobellen, instant messaging, e-mail, agenda, presence, schermen en documenten delen. En door de telefooncentrale en IT-infrastructuur te koppelen, communiceer je gemakkelijk, flexibel en virtueel via een laptop. Door de integratie van alle functionaliteiten op het gebied van communicatie én samenwerking, beschik je altijd en overal over je applicaties en bestanden. Lees hier meer over al onze communicatie-oplossingen.