Unique services

Samenwerken kan op veel manieren. Maar tegenwoordig moet het vooral plaats- en tijdonafhankelijk kunnen. Waar of wanneer je je ook bevindt, je wilt snel, eenvoudig en veilig toegang tot applicaties en data. Dat klinkt eenvoudiger dan het is. Met de Digital Workspace regelen we dit en nemen we je IT-afdeling veel zorgen uit handen. Daarnaast bieden we unieke services om je te ondersteunen als je het (deels) zelf mogelijk wilt maken.

De medewerker altijd voorop

Ook bij onze Unique Services maken wij het verschil door te denken en handelen vanuit organisaties, medewerkers en hun manier van werken. Onze oplossingen sluiten dan ook naadloos aan op de behoefte van teams en individuele medewerkers. Als het om support gaat, bepaal je zelf hoe we de werkzaamheden verdelen. Wij kunnen je in ieder geval helpen met alle logistieke processen om een volledige werkplek uit te rollen van device (incl. accessoires en toebehoren) tot alle applicaties (incl. toegang beheer) en devices goed te beheren, te beveiligen en up-to-date te houden.

Unified Endpoint Management

Met onze diensten Mobile Device Management en Enterprise Mobility Management kunnen devices op afstand worden beheerd en eventuele security-vereisten worden afgedwongen. Dit voorkomt datalekken en faciliteert beheerders bij het bieden van hulp op afstand. Met Mobile Application Management zorgen we voor de distributie, beheer en beveiliging van eigen en publieke applicaties binnen je organisatie. Endpoint Security, Enrollment Services en Roll Out Services zijn gericht op een efficiënte uitgifte en optimaal en veilig gebruik van devices gedurende de volledige gebruiksduur.

Vervang & herstelservice

Om de continuïteit, beschikbaarheid en bereikbaarheid van je medewerkers te vergroten, bieden we twee premium services; Fix & Go en Repair Services. Bij schade of verlies zorgen we op werkdagen binnen 24 uur voor een vervangend toestel, reparaties vinden plaats tussen 8.00 en 22.00 uur. Deze services neem je af tegen een vaste prijs per maand (Fix & Go) of op basis van betaling achteraf (Repair Services).

VIP Portaal

Het primaire communicatiemiddel tussen Detron en jouw organisatie is ons VIP Portaal. Eenvoudig te koppelen met diverse backend-systemen, zoals als Afas, Topdesk, Ultimo etc. Je vindt alle hardware-bestellingen, reparaties, workflow-verzoeken, instroom en uitstroom van fte en algemene wijzigingen terug in het VIP Portaal. Het portaal is eenvoudig uit te breiden met bijvoorbeeld een iDeal-koppeling om bijbetalingen voor duurdere hardware rechtstreeks met Detron af te wikkelen.

Veelgestelde vragen

Wat bedoelen jullie met ‘de werkwijze van de gebruiker staat altijd centraal’?

Binnen de Digital Workspace staat de werkwijze van de gebruiker altijd centraal. Als organisatie faciliteer je je medewerkers met een gestandaardiseerde werkplek, waarmee ze kunnen werken zoals zij dat prettig vinden. Samen bepalen we de werkstijlen van je medewerkers. Elke stijl scoort specifiek op het gebied van mobiliteit, data, samenwerken, IT-afhankelijkheid en support. Deze scores en de voorkeuren van je medewerkers bepalen uit welke werkplek- en communicatiemiddelen de Digital Workspace bestaat. De mens is altijd het uitgangspunt.

Waarom vinden jullie gebruikersadoptie belangrijk?

Investeren in een digitale werkplek, met alle bijbehorende diensten en werkplek- en communicatiemiddelen, dat doe je niet zomaar. Je wilt ook de zekerheid dat het veilig is en dat je medewerkers er gebruik van maken. Gebruikersadoptie is nodig, omdat de Digital Workspace een nieuwe manier van werken en communiceren met zich mee kan brengen. Door je medewerkers van begin af aan te betrekken en te trainen, zien ze de voordelen en het gemak van de digitale werkplek en gaan ze graag mee werken.

Kunnen externe applicaties worden geïntegreerd in de Digital Workspace?

Een belangrijk voordeel van onze architectuur is dat we alle type platformen eenvoudig en veilig kunnen ontsluiten. Je gaat dus direct aan de slag met je digitale werkplek, zonder de achterliggende infrastructuur en applicaties aan te hoeven pakken. We bieden alle applicaties op een uniforme en eenvoudige manier aan in de Digital Workspace, ongeacht waar de applicatie vandaan komt. Meer over application hosting hierover lees je hier

Ben ik met de Digital Workspace verzekerd van een veilige digitale werkplek?

Beveiliging is een geïntegreerd en fundamenteel onderdeel van de Digital Workspace. Geen vraagstuk, maar een keiharde voorwaarde bij alles wat we doen. Lees hier alles over security binnen de Digital Workspace. 

 

Kunnen mijn medewerkers ook bellen met de Digital Workspace?

De communicatiemogelijkheden binnen de Digital Workspace zijn eindeloos: voice (mobiel/vast), videobellen, instant messaging, e-mail, agenda, presence, schermen en documenten delen. En door de telefooncentrale en IT-infrastructuur te koppelen, communiceer je gemakkelijk, flexibel en virtueel via een laptop. Door de integratie van alle functionaliteiten op het gebied van communicatie én samenwerking, beschik je altijd en overal over je applicaties en bestanden. Lees hier meer over al onze communicatie-oplossingen. 

Whitepaper: ‘De Detron Digital Workspace: alles wat je wilt weten’

Thuiswerken of werken op een andere locatie dan (uitsluitend) op kantoor is de afgelopen tijd de norm geworden; het nieuwe normaal. Maar wat komt er allemaal kijken bij het inrichten van een digital workspace? Wat zijn de voor- en nadelen? En waar moet je allemaal op letten?

Download hier het gratis whitepaper ‘De Detron Digital Workspace: alles wat je wilt weten’:

Download de Digital Workspace whitepaper