Ontdek hoe je jouw omzet kan verhogen door de klantervaring te verbeteren aan de hand van vijf belangrijke stappen.

Download het whitepaper

Klantervaring kan jouw organisatie maken of breken

Vroeger was bellen via een traditioneel contact center de voornaamste manier waarop een klant met jouw organisatie communiceerde. Maar klanten, en vooral millennials, gebruiken geen telefoons meer om contact centers te bereiken. Ze gebruiken nieuwe applicaties en sociale netwerk-platforms voor hun interacties met organisaties.

Ontdek hoe je jouw omzet kunt verhogen door de klantervaring te verbeteren aan de hand van deze vijf belangrijke stappen, waaronder het identificeren van technologische gebreken en het bepalen van een analysestrategie.

Hoofdonderwerpen

  • De verwachtingen van de digitale wereld.
  • Een goede klantervaring is goed voor jouw organisatie.
  • Het 5-stappenplan om jouw omzet te verhogen door middel van klantervaring.

    Download het Mitel whitepaper '5 Steps to Increase Revenue Through Customer Experience'

    Vul onderstaande velden in en je ontvangt het whitepaper binnen enkele minuten in jouw mailbox:

    Maak kennis met de Detron Digital Workspace

    De oplossingen van Mitel zijn onderdeel van de Detron Digital Workspace, de alles-in-één werkplek ingericht voor de gebruiker. We werken vanuit de behoefte van jouw medewerkers en bieden daarom een werkplek op basis van een profiel. Het profiel creëren we op basis van de werkstijl. Een verkoper heeft tenslotte andere behoeften dan een manager of ict’er. De functionaliteiten van de werkplek worden opgebouwd op basis van de werkstijl, de benodigde middelen en gebruikersadoptie.

    Wil je meer weten over de mogelijkheden van de Detron Digital Workspace en van Mitel? Bel dan naar 088 44 60 000 of vul dan het formulier in en wij bellen je graag terug: