Ontdek hoe je jouw omzet kan verhogen door de klantervaring te verbeteren aan de hand van vijf belangrijke stappen.

Klantervaring kan jouw organisatie maken of breken

Vroeger was bellen via een traditioneel contact center de voornaamste manier waarop een klant met jouw organisatie communiceerde. Maar klanten, en vooral millennials, gebruiken geen telefoons meer om contact centers te bereiken. Ze gebruiken nieuwe applicaties en sociale netwerk-platforms voor hun interacties met organisaties.

Ontdek hoe je jouw omzet kunt verhogen door de klantervaring te verbeteren aan de hand van deze vijf belangrijke stappen, waaronder het identificeren van technologische gebreken en het bepalen van een analysestrategie.

Onderwerpen

  • De verwachtingen van de digitale wereld.
  • Een goede klantervaring is goed voor jouw organisatie.
  • Het 5-stappenplan om jouw omzet te verhogen door middel van klantervaring.

Download het Mitel whitepaper ‘5 Steps to Increase Revenue Through Customer Experience’

Vul onderstaande velden in en je ontvangt het whitepaper binnen enkele minuten in jouw mailbox: