Het MKB rapporteert overtuigende successtatistieken met AI-gebaseerde digitale customer experience strategieën.

Maakt jouw organisatie al gebruik van AI?

Artificial Intelligence (AI) helpt bedrijven van ieder formaat om de klantervaring te verbeteren. Echter zorgen AI-powered chatbots en agent-assist technologieën, gebundeld met contact center platforms er voor dat klein en middelgrote onderneming kunnen concurreren met grotere bedrijven.

Vandaag de dag maakt slechts 39.4% van het MKB (50-1,000 werknemers) gebruik van of zijn van plan om gebruik te maken van AI, aldus Nemertes’ 2018-19 Digital Customer Experience 697 organisaties.

Naar verwachting zullen AI​ adoptiepercentages​ snel stijgen nu AI-enabled chatbots en agent-assist apps steeds eenvoudiger te trainen en in te zetten zijn, dankzij de ontwikkelingen en inspanningen geleverd door AI platform providers en contact center vendoren.

Dit rapport bevat het volgende

  • Deployment plans for AI, by size of company
  • Drivers for SMBs to adopt AI
  • Real-world success from companies already using AI
  • Best practices for successfully implementing AI

Download het Mitel whitepaper ‘Bedrijven adopteren AI om de klantervaring te transformeren’

Vul onderstaande velden in en je ontvangt het whitepaper binnen enkele minuten in jouw mailbox: