Download jouw gratis exemplaar van dit e-book om insidertips te ontvangen waarmee je het contact center productiever kunt maken.

Verbeter de productiviteit van jouw callcenter

Het succes van een contact center bestaat uit een diversiteit aan zaken. Er zijn meerdere variabelen die moeten aansluiten en veel van deze variabelen zijn weer afhankelijk van de doeltreffendheid van jouw medewerkers. Dit e-book biedt praktische tips, tools en methoden die je vandaag nog kunt invoeren om de productiviteit van medewerkers te verbeteren. Tips van leiders binnen de contact center-branche, praktische tips over personeels-productiviteit en psychologische principes om je te helpen jouw doelstellingen te bereiken.

Onderwerpen

  • Management verbeteren;
  • Productiviteit verbeteren met de juiste tools;
  • Processen stroomlijnen;
  • Productiviteit van contact center-medewerkers verbeteren.

Download het Mitel whitepaper ‘How to Increase Contact Center Agent Productivity’

Vul onderstaande velden in en je ontvangt het whitepaper binnen enkele minuten in jouw mailbox: