Unified communications

Met Unified Communications (UC) komen alle gekozen communicatiekanalen en -middelen op efficiënte wijze samen in één geïntegreerd platform. Hieronder zetten we de UC-oplossingen voor je op een rij.

Cloudtelefonie

Om te bellen heb je al lang geen ‘vaste’ telefooncentrale meer nodig. Bellen in de cloud, zowel vast als mobiel, is zeer efficiënt en schaalbaar. En omdat je geen lokale infrastructuur gebruikt, hoef je je ook geen zorgen te maken over het onderhoud en beheer.

Teams-bellen

  • Als je belt met Teams, centraliseer je alle communicatie in de Microsoft Teams-omgeving. Zo kun je ook naar externe nummers bellen via Teams, vanaf mobiele devices en vaste toestellen. Al het belverkeer verloopt via Teams, waardoor je medewerkers geen aparte smartphones meer nodig hebben voor privé en zakelijk. Ook het declareren van telefoonkosten behoort hiermee tot het verleden.

Telefonieservices

Vast, mobiel, geïntegreerd, VoIP, cloud; bellen kan op vele manieren. Groot voordeel is dat je je telefonie nu ook als flexibele en schaalbare dienst af kunt afnemen. Dat zorgt voor veel extra functionaliteit, vaak tegen lagere kosten. Zaak is wel dat je je telefoniezaken efficiënt beheert; denk aan devices, abonnementen, gebruik en verbruik. Ook daar helpen we je graag bij!

On-premises telefonie

Ondanks alle cloud-mogelijkheden, zijn er nog steeds redenen om voor een vaste telefooncentrale op locatie (PABX) te kiezen. Die kunnen we plaatsen in je eigen datacenter. Met een PABX ben je niet afhankelijk van de beschikbaarheid van internet en kies je voor maximale security. Vandaar dat je een PABX veel tegenkomt bij overheidsinstellingen, in ziekenhuizen en voor alarmering.

Veelgestelde vragen

Wat bedoelen jullie met ‘de werkwijze van de gebruiker staat altijd centraal’?

Binnen de Digital Workspace staat de werkwijze van de gebruiker altijd centraal. Als organisatie faciliteer je je medewerkers met een gestandaardiseerde werkplek, waarmee ze kunnen werken zoals zij dat prettig vinden. Samen bepalen we de werkstijlen van je medewerkers. Elke stijl scoort specifiek op het gebied van mobiliteit, data, samenwerken, IT-afhankelijkheid en support. Deze scores en de voorkeuren van je medewerkers bepalen uit welke werkplek- en communicatiemiddelen de Digital Workspace bestaat. De mens is altijd het uitgangspunt.

Waarom vinden jullie gebruikersadoptie belangrijk?

Investeren in een digitale werkplek, met alle bijbehorende diensten en werkplek- en communicatiemiddelen, dat doe je niet zomaar. Je wilt ook de zekerheid dat het veilig is en dat je medewerkers er gebruik van maken. Gebruikersadoptie is nodig, omdat de Digital Workspace een nieuwe manier van werken en communiceren met zich mee kan brengen. Door je medewerkers van begin af aan te betrekken en te trainen, zien ze de voordelen en het gemak van de digitale werkplek en gaan ze graag mee werken.

Kunnen externe applicaties worden geïntegreerd in de Digital Workspace?

Een belangrijk voordeel van onze architectuur is dat we alle type platformen eenvoudig en veilig kunnen ontsluiten. Je gaat dus direct aan de slag met je digitale werkplek, zonder de achterliggende infrastructuur en applicaties aan te hoeven pakken. We bieden alle applicaties op een uniforme en eenvoudige manier aan in de Digital Workspace, ongeacht waar de applicatie vandaan komt. Meer over application hosting hierover lees je hier

Ben ik met de Digital Workspace verzekerd van een veilige digitale werkplek?

Beveiliging is een geïntegreerd en fundamenteel onderdeel van de Digital Workspace. Geen vraagstuk, maar een keiharde voorwaarde bij alles wat we doen. Lees hier alles over security binnen de Digital Workspace. 

 

Kunnen mijn medewerkers ook bellen met de Digital Workspace?

De communicatiemogelijkheden binnen de Digital Workspace zijn eindeloos: voice (mobiel/vast), videobellen, instant messaging, e-mail, agenda, presence, schermen en documenten delen. En door de telefooncentrale en IT-infrastructuur te koppelen, communiceer je gemakkelijk, flexibel en virtueel via een laptop. Door de integratie van alle functionaliteiten op het gebied van communicatie én samenwerking, beschik je altijd en overal over je applicaties en bestanden. Lees hier meer over al onze communicatie-oplossingen. 

Whitepaper: ‘De Detron Digital Workspace voor de zorg: alles wat je wilt weten’

Als zorginstelling sta je voor vele uitdagingen. Vergrijzing van de bevolking en daarmee toenemende zorgbehoefte, beperkte zorgbudgetten, administratieve druk, krapte op de arbeidsmarkt en de toenemende transmurale zorgvraag. En daarnaast de ambitie om het zorgproces efficiënter te maken, waarbij relevante informatiedeling en samenwerking centraal staan. Kortom: een vraagstuk dat een slim antwoord vereist.

Download hier het gratis whitepaper ‘De Detron Digital Workspace voor de zorg: alles wat je wilt weten’:

Download de Digital Workspace whitepaper

Detron in de zorg

Detron levert zorgtechnologie die aansluit op jouw zorgorganisatie en processen. Met onze jarenlange ervaring kent Detron de zorg door en door en weet wat er speelt. Dat praat en werkt wel zo makkelijk. Samen gaan we voor de beste oplossingen om je zorgorganisatie te ondersteunen en vooruit te helpen. Het Detron Zorgteam is helemaal thuis in 

communicatie- en werkplekoplossingen specifiek voor de zorg. Om het zorgproces efficiënter te maken en een zorginfrastructuur te realiseren, waar alle ketenpartijen gebruik van maken. Zorginstellingen, professionals, mantelzorgers, woningbouwverenigingen, wijkalarmeringen en natuurlijk de cliënten zelf.

Meer over onze aanpak