Betere bereikbaarheid en meer functionaliteit voor 350 medewerkers met Unified Communications

Hollands Kroon is een jonge gemeente met 22 kernen die inzet op kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. Daarom koos het voor zelfsturende teams en plaats- en tijdonafhankelijk werken.

Het gemeentehuis van Hollands Kroon biedt werkplekken voor 30% van de medewerkers. De overige medewerkers gaan naar klanten toe of werken elders buiten het gemeentehuis.

Om deze werkwijze mogelijk te maken, ging de gemeente op zoek naar een partner voor het leveren, implementeren en onderhouden van een telefoniesysteem voor 350 gebruikers. Detron mocht hiervoor de oplossing leveren op basis van Micollab Unified Communication van Mitel. Ook de aanbieding van de KPN-verbindingen is onder penvoering van Detron uitgebracht.

In deze case study lees je hoe intensief Detron en Hollands Kroon samenwerken en wat de nieuwe telefonieoplossing allemaal mogelijk maakt.

Download de klantcase over Hollands Kroon

Vul onderstaande velden in en je ontvangt de klantcase binnen enkele minuten in jouw mailbox: