Tevreden klanten begint bij tevreden medewerkers

Tevredenheid in de zakenwereld is eenvoudig: geef de klant wat hij of zij wil. Of nog beter, overtref de verwachtingen van de klant. De klanten van vandaag reageren het beste op een omnichannel ervaring.

Meer weten? Neem contact op met Gert Jan van Donselaar

Gert Jan van Donselaar
T: 088 44 60 000

Klanten verwachten dat ze jouw organisatie kunnen bereiken via het kanaal van hun keuze. Organisaties die deze verschillende kanalen niet in hun contact centers hebben opgenomen, creëren frustratie bij hun medewerkers. Dit resulteert in onplezierige klantervaringen, die op hun beurt weer invloed kunnen hebben op de omzet. Een omnichannel platform waarmee medewerkers klantverzoeken, ongeacht het kanaal, kunnen beantwoorden, zal medewerkers tevreden en meer productief maken. Daarnaast leidt dit tot een betere klantervaring en kan daarmee weer van invloed zijn op de omzet.

Wil jij jouw klantervaring verbeteren?

Daar kunnen we bij helpen. Praat met onze experts.

Klik op de afbeelding om te vergroten

Maak kennis met de Detron Digital Workspace

De oplossingen van Mitel zijn onderdeel van de Detron Digital Workspace, de alles-in-één werkplek ingericht voor de gebruiker. We werken vanuit de behoefte van jouw medewerkers en bieden daarom een werkplek op basis van een profiel. Het profiel creëren we op basis van de werkstijl. Een verkoper heeft tenslotte andere behoeften dan een manager of ict'er. De functionaliteiten van de werkplek worden opgebouwd op basis van de werkstijl, de benodigde middelen en gebruikersadoptie.

Wil je meer weten over de mogelijkheden van de Detron Digital Workspace en van Mitel? Bel dan naar 088 44 60 000 of vul dan het formulier in en wij bellen je graag terug: