Het is geen verrassing dat een contact center een bruisend centrum is van constante bedrijvigheid – en stress. Binnenkomende problemen. Uitgaande antwoorden. Vragen, klachten en zorgen. Wachttijden en verlatingspercentages. Wijzigingen in shifts en trainingen. Datastromen vanuit verschillende bronnen, die continue aandacht nodig hebben.

Het geheim is wat je doet met al deze data. Een high-performance organsatie begrijpt de waarde van deze variabelen en gebruikt Workforce Optimization-technologie om ze te verzamelen en om te zetten in bevredigende klantinteracties.

Benieuwd hoe zij dit doen? Neem een kijkje in het geoptimaliseerde contact center. Deze infographic laat precies zien hoe alle delen van het contact center worden aangestuurd door middel van analyses en informatie om al uw KPI’s to boosten.

De geheimen van een goed contact center

Download infographic

Maak kennis met de Detron Digital Workspace

De oplossingen van Mitel zijn onderdeel van de Detron Digital Workspace, de alles-in-één werkplek ingericht voor de gebruiker. We werken vanuit de behoefte van jouw medewerkers en bieden daarom een werkplek op basis van een profiel. Het profiel creëren we op basis van de werkstijl. Een verkoper heeft tenslotte andere behoeften dan een manager of ict’er. De functionaliteiten van de werkplek worden opgebouwd op basis van de werkstijl, de benodigde middelen en gebruikersadoptie.

Wil je meer weten over de mogelijkheden van de Detron Digital Workspace en van Mitel? Bel dan naar 088 44 60 000 of vul dan het formulier in en wij bellen je graag terug:

Detron Digital Workspace