Detron is continu bezig om samen met onze partners jouw digitale werkplek te verbeteren. Ontdek de belangrijkste updates die de afgelopen tijd gelanceerd zijn en die het werken voor jou prettiger en efficiënter maken.

Wat is er nieuw?

  • De digitale werkplek voor mobiele apparaten

    Gebruik je digitale werkplek nu ook op je mobiele apparaat.

  • Kennis items toegevoegd aan de Hub

    Alles teruggebracht naar één plek, wat ervoor zorgt dat je tijd bespaart bij het zoeken naar het juiste document.

  • Creëer evenementen in de Hub

    Vanaf nu is het mogelijk om een evenement aan te maken in jouw digitale werkplek.

  • Reageren op felicitaties

    Eindelijk kan je als jarige op felicitaties reageren.

De digitale werkplek voor mobiele apparaten

Gebruik je digitale werkplek nu ook op je mobiele apparaat. Gebruik eenvoudig jouw gepersonaliseerde werkplek, waar je op dat moment ook bent. Ontvang notificaties wanneer je onderweg bent en bekijk gemakkelijk je agenda, e-mails en bedrijfsnieuws op elk apparaat in één oogopslag! Beheerders kunnen eenvoudig de werkplek aanpassen op basis van voorwaarden zoals apparaat, netwerk en rol voor alle gebruikers in de werkplek.

Maak jij al gebruik van de Detron Digital Workspace en wil je meer weten over de mogelijkheden? Neem dan contact op met jouw accountmanager.

Waarom wil je de digitale werkplek voor mobiele apparaten?

  • Optimaliseer sociaal intranet voor mobiele telefoons
    Verbind mensen die veel onderweg zijn met onze sociaal intranet functionaliteiten voor mobiele apparaten. Mensen kunnen nu eenvoudig het bedrijfsnieuws volgen, reageren op mededelingen en meer.
  • Vereenvoudig je werkdag
    We doen er alles aan om de werkplek te vereenvoudigen. Accepteer of weiger acties, feliciteer collega’s of bekijk zelfs het document dat een collega je heeft gestuurd in de Activiteitenfeed.
  • Document App voor mobiele apparaten
    Binnen de digitale werkplek bieden wij je een Document App aan die geoptimaliseerd is voor mobiele apparaten. Via de Documenten App vindt je eenvoudig het juiste document in alle geïntegreerde opslagoplossingen (OneDrive, SharePoint en fileservers).
  • Single Sign-On voor applicaties vanaf je mobiele telefoon
    Krijg eenvoudig toegang tot applicaties met één login via Single Sign-On op je mobiele telefoon. Log in in jouw persoonlijke werkplek en je hebt direct veilig toegang tot al je applicaties. Dit bespaart veel tijd, want één keer inloggen is al voldoende om aan de slag te kunnen gaan met je werkdag.

Kennis items toegevoegd aan de Hub

In de Kennis items vind je bedrijfs- en team documenten* die belangrijke informatie geven over het bedrijf. Denk hierbij aan een medewerkershandleiding, een handleiding over het koffiezetapparaat en wat het beleid is omtrent ziekmelden. We hebben alles teruggebracht naar één plek, wat ervoor zorgt dat je tijd bespaart bij het zoeken naar het juiste document.

HR-managers hebben nu een nieuwe, innovatieve toevoeging aan hun digitale werkplek waar ze belangrijke informatie kunnen delen met de rest van de organisatie. Wanneer een artikel wordt gemaakt in de Kennis items, is het niet mogelijk om opmerkingen en reacties te plaatsen. Wel zal het mogelijk zijn om de exacte datum te zien waarop het artikel is gepubliceerd en voor het laatst is bewerkt.

Eindgebruikers kunnen eenvoudig door de Kennis items heen bladeren of het gewenste artikel intypen in de zoekbalk. Beheerders kunnen alle mededelingen bewerken en aanmaken. Een beheerder kan ook rechten geven aan bepaalde gebruikers, waarmee zij artikelen in specifieke categorieën kunnen bewerken en aanmaken. De maker van een artikel zal in staat zijn om het artikel up-to-date te houden zonder naar de beheerder te hoeven gaan elke keer als een artikel een update nodig heeft.

Creëer evenementen in de Hub

Vanaf nu is het mogelijk om een evenement aan te maken in jouw digitale werkplek. Nodig collega’s uit voor een online, fysiek of hybride evenement, gebruik het voor trainingen, je jaarlijkse personeelsuitje, online workshop, of iets anders wat voor jou relevant is.

De Hub, hét centrale punt in je digitale werkplek

Een evenementen maak je heel simpel aan binnen De Hub, hét centrale punt in je digitale werkplek. In De Hub vind je alle informatie rondom meldingen, kennisitems en nu dus ook evenementen. Alle drie hebben ze dezelfde uitgebreide opmaakmogelijkheden, zoals kolommen en afbeeldingen. Hierdoor kun je jouw uitnodiging aanpassen aan jouw specifieke behoeften!

Evenementen in De Hub

Als je naar De Hub in jouw digitale werkplek gaat, zie je daar nu ook evenementen. Het aanmaken en beheren van een evenement spreekt voor zich en er zijn diverse opties. Zo kan je aangeven of het een online, fysiek of hybride evenement is, maar ook of het een betaald evenement is, het aantal beschikbare plekken weergeven, tot wanneer iemand zich kan aanmelden en nog veel meer!

In de agenda, mét locatie

Als iemand zich aanmeldt voor het evenement, dan staat het evenement direct in de eigen Outlook agenda. Wijzigingen van het evenement worden ook automatisch ge-update. En als er een locatie is opgegeven, dan kunnen deelnemers hierop klikken en wordt google maps geopend. Zo is iedereen altijd op de hoogte van de juiste informatie én locatie. Wel zo handig!

Dus is er een personeelsuitje, een congres waar je een beperkt aantal kaarten voor hebt of een online event, ga snel naar jouw digitale werkplek!

Simplify – Adapt – Boost

Evenementen is, net zoals meldingen en kennisitems, beschikbaar in het Adapt of Boost pakket. Heb je een Adapt of Boost pakket, dan hoef je niets te doen, evenementen worden automatisch toegevoegd aan De Hub. Heb je een Simplify pakket, neem dan contact op met jouw accountmanager.

Tip!

Vergeet niet de evenementen tegel toe te voegen aan je eigen digitale werkplek. Heb je dit (nog) niet ingesteld, dan kan je dit heel makkelijk doen. Via de Activiteiten Feed rechtsboven in je digitale werkplek (het belletje), blijf je altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, dus ook evenementen.

Reageren op felicitaties

Het is altijd leuk om in je digitale werkplek felicitaties voor je verjaardag te ontvangen, maar hier kon je als jarige niet op reageren of collega’s bedanken. Tot nu! Vanaf nu is er de mogelijkheid te reageren met diverse emoticons. Wij vinden het een leuke functionaliteit en hopen dat dit de interactie onder collega’s bevordert.

Meer weten?

Wil je meer weten over de mogelijkheden voor jouw organisatie? Neem dan contact op met jouw account- of servicemanager of bel naar 088 44 60 000 en we helpen je graag verder.

Whitepaper: ‘De Detron Digital Workspace: alles wat je wilt weten’

Thuiswerken of werken op een andere locatie dan (uitsluitend) op kantoor is de afgelopen tijd de norm geworden; het nieuwe normaal. Maar wat komt er allemaal kijken bij het inrichten van een digital workspace? Wat zijn de voor- en nadelen? En waar moet je allemaal op letten?

Download hier het gratis whitepaper ‘De Detron Digital Workspace: alles wat je wilt weten’:

Download de Digital Workspace whitepaper