Detron bewaakt continu de risico’s die de verspreiding van het Corona virus met zich meebrengt voor haar medewerkers en de dienstverlening aan haar klanten. Daarin worden de adviezen van het RIVM nauwkeurig opgevolgd.

Medewerkers zijn geïnformeerd over de belangrijkste maatregelen die genomen kunnen worden om verspreiding van het coronavirus te voorkomen en waar mogelijk zijn extra voorzieningen voor persoonlijke hygiëne verstrekt.

Indien de verspreiding van het virus leidt tot de situatie dat een of meerdere van de Detron locaties niet bereikbaar zijn voor medewerkers, dan is er in voorzien dat de monitoring- en beheerwerkzaamheden tussen de diverse locaties kunnen worden uitgewisseld.  Alle monitoring- en beheerwerkzaamheden kunnen dan via beveiligde remote access methoden vanuit andere locaties of woonhuis plaatsvinden.

De telefonische bereikbaarheid van de servicedesk is in deze situatie gegarandeerd middels een oplossing waarbij de servicedesk medewerkers vanuit huis een toestel kunnen inloggen.

Voor de belangrijkste infrastructuren die de basis van de Detron dienstverlening vormen, zoals in- en externe datacenter locaties, heeft Detron met onderaannemers afspraken die ook de continuïteit van deze voorzieningen garanderen in het geval van evacuatie.

Mocht je aanvullende vragen hebben dan vragen wij je contact op te nemen met je service- of accountmanager.