Veenendaal, 3 februari 2015 – Detron verkoopt applicatie-ontwikkelaar Marviq aan directeur en Sping.

Detron ICT Groep maakt bekend dat zij overeenstemming heeft bereikt met Paul Jacobs (directeur Marviq) en ICT bedrijf Sping over de verkoop van Marviq.

Detron brengt met verkoop van Marviq focus aan

“Ontwikkeling van software past niet langer binnen de kernactiviteiten van Detron. Die liggen op het gebied van managed services en oplossingen met betrekking tot ICT-infrastructuur. Vanaf 2013 is Detron begonnen om alle niet-kernactiviteiten af te stoten of te verzelfstandigen. De verkoop van Marviq aan haar directeur Paul Jacobs en Sping past in dat beleid”, aldus Tom Tank, CEO van Detron.

Paul Jacobs, directeur van Marviq (foto): “Marviq is één van de toonaangevende ontwikkelaars van maatwerk software in Nederland. Ik begrijp het besluit van Detron dat het niet langer bij de kernactiviteiten past.

Ik zie een mooie toekomst voor Marviq. Samen met onze strategische partner Sping uit Delft kunnen we nu het gehele spectrum aan hoogwaardige en innovatieve oplossingen