De ambitie van ons operationsteam is klanten het vertrouwen geven dat hun ICT in goede handen is. Dat doen we met een club van professionals, altijd gebrand om de allerbeste technische oplossingen te vinden. Dit kan alleen als je de ruimte krijgt om samen te werken en van elkaar te leren. En door knowhow op ieder vlak met elkaar te delen; advies, integratie en beheer. Dat is hoe we werken bij Detron.

Ons Support Engineer team

De gebruikers/klantvraag in een first time fix oplossen, dat is waar zowel de klant als jij vrolijk van wordt. Dat is dus ook wat wij als Detron nastreven. Dit doen we als team en we helpen elkaar waar nodig. We zetten alles in om de beste dienstverlening aan te kunnen bieden.

Wat zoek jij in een baan?

Als Support Engineer ben je communicatief vaardig en servicegericht. Door de grote diversiteit aan vraagstukken van de klant leer je in deze functie elke dag bij. Daardoor groeit jouw deskundigheid en verbeter je continu je communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid! Je begint als 1e lijn medewerker, maar krijgt de mogelijkheid om door te groeien naar een 2e of 3e lijn engineer.

Ons gezamenlijke doel

Ons gezamenlijke doel is organisaties met onze Digital Workspace efficiënt laten samenwerken en optimaal presteren. Belangrijk onderdeel daarvan is dat we klanten optimaal bedienen en daarmee een uitstekende klantbeoordeling behalen. Daarnaast groeien we als team door kennis te delen en een ieder naar een multiskilled niveau te brengen. Ga jij deze uitdaging graag aan? Bekijk onze vacatures eens.

Is Detron dé nieuwe stap voor jou?

Een verzameling van deskundige vakidioten. Professionals waar je altijd op kunt rekenen. Het voortouw nemend, pragmatisch en buitengewoon betrokken. Zo gaan we samen elke uitdaging aan. Is Detron dé nieuwe stap voor jou? Kijk eens rustig rond!

Bekijk alle vacatures

Enthousiaste Detronners aan het woord