ICT Servicedesk

De ambitie van ons operationsteam is klanten het vertrouwen geven dat hun ICT in goede handen is. Dat doen we met een club van professionals, altijd gebrand om de allerbeste technische oplossingen te vinden. Dit kan alleen als je de ruimte krijgt om samen te werken en van elkaar te leren. En door knowhow op ieder vlak met elkaar te delen; advies, integratie en beheer. Dat is hoe we werken bij Detron.

Ons Support Engineer team

De gebruikers/klantvraag in een first time fix oplossen, dat is waar zowel de klant als jij vrolijk van wordt. Dat is dus ook wat wij als Detron nastreven. Dit doen we als team en we helpen elkaar waar nodig. We zetten alles in om de beste dienstverlening aan te kunnen bieden.

  • Ons gezamenlijke doel

    Ons gezamenlijke doel is organisaties met onze Digital Workspace efficiënt laten samenwerken en optimaal presteren. Belangrijk onderdeel daarvan is dat we klanten optimaal bedienen en daarmee een uitstekende klantbeoordeling behalen. Daarnaast groeien we als team door kennis te delen en een ieder naar een multiskilled niveau te brengen. Ga jij deze uitdaging graag aan? Bekijk onze vacatures eens.

Wat zoek jij in een baan?

Als Support Engineer ben je communicatief vaardig en servicegericht. Door de grote diversiteit aan vraagstukken van de klant leer je in deze functie elke dag bij. Daardoor groeit jouw deskundigheid en verbeter je continu je communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid! Je begint als 1e lijn medewerker, maar krijgt de mogelijkheid om door te groeien naar een 2e of 3e lijn engineer.

Veelgestelde vragen

Waar is Detron gevestigd?

Het hoofdkantoor van Detron is gevestigd in Veenendaal. Hier zijn meerdere disciplines gevestigd. Daarnaast hebben wij kantoren in Raamsdonksveer, Heerlen en Barneveld. Wat je standplaats wordt, hangt o.a. af van je functie.

Hoe gaat Detron om met thuiswerken?

O.a. vanwege corona is thuiswerken bij Detron geen enkel probleem, maar maak wel goede afspraken met je collega’s en manager. Voor een aantal functies geldt dat je op (klant)locatie of een Detron-vestiging moet werken. Denk bijvoorbeeld aan functies als engineer, support engineer, receptioniste etc., maar ook voor veel van deze functies geldt dat je gedeeltelijk thuis kunt werken.

Hoe ziet de sollicitatieprocedure eruit?

Je solliciteert

Je krijgt een bevestiging en binnen vijf werkdagen hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.

Het eerste contact

Goed nieuws? Dan bellen we je voor een telefonische intake. Prangende vragen kun je alvast stellen.

Het eerste gesprek

Een nadere kennismaking met jou en Detron. We vertellen meer over je functie en het team waarin je komt te werken. Zo leren we elkaar beter kennen en ontdekken of we goed bij elkaar passen.

Het tweede gesprek

Is er een klik? Dan gaan we in het tweede gesprek meer op de inhoud in. Je praat met een van je toekomstige collega’s en maakt voor het gesprek een online assessment. Zo krijgen we een nóg beter beeld van elkaar.

Arbeidsovereenkomst

Zijn we allebei nog even enthousiast? Dan ontvang je een voorstel van ons. Na jouw akkoord ontvang je je contract en kun je beginnen!

Hoe zien de doorgroeimogelijkheden bij Detron eruit?

Afhankelijk van je startfunctie zijn er vele doorgroeimogelijkheden binnen Detron. Er zijn volop technische, organisatorische en sales/klantgerichte functies. Het komt dan ook geregeld voor dat bijvoorbeeld een medewerker in een technische functie vanuit de servicedesk naar beheer en opvolgend naar een consultancy- of projectmanagementfunctie doorgroeit. Binnen het salesteam ontwikkelen onze accountmanagers zich bijvoorbeeld van junior naar senior en van ‘kleine’’ klanten naar large en key accounts.

Meer over werken bij Detron

Is Detron dé nieuwe stap voor jou?

Een verzameling van deskundige vakidioten. Professionals waar je altijd op kunt rekenen. Het voortouw nemend, pragmatisch en buitengewoon betrokken. Zo gaan we samen elke uitdaging aan. Is Detron dé nieuwe stap voor jou? Kijk eens rustig rond!

Bekijk alle technische vacatures