Detron versterkt zijn positie in Limburg

Per 1 april 2017 heeft Detron zijn oude kantoor aan de Beerdaalsweg in Heerlen verruild voor een nieuw kantoor aan de CBS-weg 11, eveneens in Heerlen. De nieuwe locatie is een eyecatcher in Parkstad (regio Zuid-Limburg), waar klanten optimaal kennis kunnen maken met de diensten van Detron. Ook voor medewerkers biedt de nieuwe kantooromgeving veel voordelen.

Nieuwe directeur

Tegelijk met het betrekken van de nieuwe huisvesting is per 1 april Marco Bosma bij Detron begonnen als directeur Zuid. Marco is een ervaren ICT-manager en woonachtig in Landgraaf, op steenworpafstand van het nieuwe kantoor. Met de komst van Marco is het team in Limburg compleet en helemaal klaar voor verdere expansie.

Detron CEO Tom Tank: “We zijn erg trots op wat we de afgelopen jaren in Limburg hebben bereikt. De basis van onze Limburgse activiteiten komt voort uit het voormalige Licom ICT. Deze organisatie hebben we weten om te turnen van een sociale werkvoorziening tot een moderne, commerciële organisatie, met oog voor het menselijke aspect. Met de verhuizing naar het nieuwe pand en de start van Marco Bosma zien we de toekomst met veel vertrouwen tegemoet!”